ERP/SISTEM INTEGRAT VERSUS APLICATII SINGULARE

ERP-SISTEMProbabil esti una dintre acele persoane care se intreaba cu ce difera un ERP de aplicatii diferite, individuale. Nu esti singurul! Multe companii se confrunta cu dificila dilema de a alege intre un ERP sau de a selecta mai multe aplicatii pentru probleme punctuale. Ca sa primesti raspunsul corect la aceasta intrebare este bine sa fii informat si atunci alegerea ta nu va mai constitui o provocare.
Ce trebuie sa stii pentru inceput este ca un sistem integrat este format dintr-un numar mare de aplicatii si module integrate intre ele, care se adreseaza diferitelor sectoare de activitate din cadrul unei companii. Pe de alta parte, aplicatiile singulare rezolva probleme specifice, dar au functionalitati limitate si sunt izolate de celelalte aplicatii.
Deci, cu ce difera concret un sistem ERP de aplicatii diferite, singulare?

CAT DUREAZA O IMPLEMENTARE DE ERP?

Implementarile de ERP tind sa fie mari consumatoare de resurse si timp. In faza initiala, asteptarile privind procesul de implementare sunt adeseori nerealiste,dar in final beneficiile sunt insemnate. Exista studii care demonstreaza ca peste 90% din proiectele de implementare sunt depasite ca si timp alocat. 

Cat dureaza deci un proiect de implementare? Din experienta noastra, e destul de greu de generalizat deoarece nici un proiect nu seamana cu altul, chiar daca vorbim de companii din acelasi sector de activitate. Totusi, in functie de domeniul de activitate, putem vorbi de o perioada intre 1-4 luni pentru firmele de comert, de 2-6 luni pentru firmele de distributie si de 2-12 luni pentru cele din domeniul productiei. Insa lasand la o parte aceasta componenta de timp, ceea ce conteaza in final este reusita proiectelor incepute.

CAND E MOMENTUL POTRIVIT PENTRU ACHIZITIONAREA UNUI ERP?

Cu totii am auzit de expresia:"timpul costa bani". Dar se aplica acest lucru si atunci cand e vorba de achizitionarea unei solutii ERP? Exista oare un moment potrivit de a achizitiona si implementa un ERP si care sunt riscurile implicate daca se asteapta prea mult pentru luarea unei astfel de decizii?
Un ERP este o unealta puternica pentru ceea ce inseamna control, dar implica investitii mari de timp si bani, asa ca multe companii amana aceasta decizie pentru o perioada viitoare de timp.
Momentul potrivit este unic pentru fiecare companie si pentru fiecare industrie in parte si nu exista o regula de aur privind achizitia unui sistem ERP. Fie ca e vorba de o companie la inceput de drum, de una care are nevoie sa-si creasca vanzarile sau de o companie in declin, un ERP poate sa ofere o directie si o imagine clara asupra sanatatii performantelor sale financiare.

CUM SA CONTROLEZI ACTIVITATILE DE DISTRIBUTIE CU AJUTORUL UNUI ERP?

Companiile de distributie, indiferent ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare, se confrunta cu aproximativ aceleasi dificultati in urmarirea activitatii lor. Gestionarea eficienta a stocurilor, aprovizionarea la termen, dimensionarea corecta a stocurilor, optimizarea rutelor de transport, gestionarea incasarilor si a limitelor de credit oferite clientilor si nu in ultimul rand urmarirea profitabilitatii pe fiecare agent de vanzari si pe produse, sunt cateva din dezideratele acestei verticale de business.

CAT COSTA UN ERP? DE CE "DEPINDE" E RASPUNSUL CORECT?

Cautarea ERP-ului potrivit companiei inseamna pe de-o parte solutia tehnica conforma cerintelor managementului si care sa rezolve problemele cu care se confrunta compania, si pe de alta parte incadrarea intr-un buget stabilit. De multe ori, o prima intrebare a companiilor in cautarea unui sistem integrat se refera la costurile solutiei ERP, insa raspunsul intarzie sa apara. Si asta deoarece,la intocmirea unei oferte ERP, raspunsul este guvernat de cuvantul “depinde”: depinde de numarul de utilizatori ai sistemului, de modulele alese, de gradul de personalizare a solutiei, etc. orice cifra inaintata fara o prezentare si o discutie amanuntita despre procesel companiei tinde sa duca in derizoriu importanta si beneficiile unui astfel de sistem.

CE ESTE SI DE CE SE PLATESTE MENTENANTA PENTRU UN ERP?

Finalizarea implementarii unui sistem ERP marcheaza trecerea in etapa de exploatare prin semnarea unui contract de mentenanta intre furnizorul aplicatiilor ERP si compania beneficiara. Valoarea mentenantei se esaloneaza lunar si reprezinta un procent din valoarea licentelor vandute in cadrul contractului de baza. Mentenanta reprezinta o garantie din partea furnizorului privind functionarea la parametrii optimi ai solutiei oferite. Calitatea ridicata a serviciilor de mentenanta creste multumirea clientilor privind solutia implementata in cadrul unei companii. In baza mentenantei, compania are posibilitatea de a avea mereu functionalitati si tehnologie la zi ceea ce duce la imbunatatirea continua a proceselor de lucru si la pastrarea intregii activitati in cadrul centralizat oferit de un ERP, fara a mai recurge la “artificii” din exterior (liste Excel, documente Word, etc).

POT BENEFICIA DE SUPORT SI IN TIMPUL IMPLEMENTARII UNUI ERP?

Implementarea unui ERP se realizeaza prin delegarea pe o perioada de timp a unei echipe de profesionisti la sediul clientului care sa lucreze cot la cot cu personalul acestuia. Scopul comun este ca sistemul ERP sa functioneze in parametrii si dupa specificatiile din proiectul de implementare personalizat, in timpul stabilit de comun acord de cele doua parti. Din experienta acumulata in proiecte de succes, fara o prezenta fizica la client, implementarea stagneaza sau clientul isi pierde interesul caci atingerea obiectivului pare prea indepartata. 

ERP IN LIPSA UNUI DEPARTAMENT IT

E absolut necesara existenta unui departament IT care sa gestioneze un sistem ERP? Raspunsul la aceasta intrebare depinde de complexitatea activitatii companiei si de gradul de utilizare al sistemului. Un sistem in care lucreaza multi utilizatori si prin care se cordoneaza procese dificile si de baza probabil ca va fi intretinut intr-o companie mare de cel putin o persoana pe partea de IT. Pentru companiile mici si mijlocii, de multe ori nu se justifica prezenta unei persoane specializate, conducerea optand pentru externalizarea acestui serviciu catre o firma sau prin achizitionarea unui ERP in regim SaaS (Cloud-Computing).

5 PASI PENTRU OPTIMIZAREA PRODUCTIEI CU AJUTORUL UNUI ERP

Productia este poate cel mai solicitant domeniu economic care necesita automatizari si sustinerea unui sistem informatic integrat. Daca pe partea de vanzare si distributie, procesele nu difera foarte mult de la o firma la alta, in cazul firmelor de productie, chiar si din aceeasi ramura, procesele de productie pot fi extrem de specifice si necesita, de obicei, abordari ultrapersonalizate. Se poate deduce ca implementarea unei solutii ERP intr-o firma de productie este de departe o provocare pentru orice consultant de implementare.

CRM PENTRU MANAGEMENT DE PROIECTE

Un proiect reprezinta un efort temporar asumat pentru a crea un produs, serviciu unic sau rezultat. Un proiect este temporar datorita faptului ca are definita o data de inceput si una de sfarsit si ca dispune de un set limitat de resurse. Fiecare proiect este unic si dispune de un set specific de operațiuni destinate pentru a realiza un obiectiv singular. Deci, o echipa de proiect include, de multe ori oameni care de obicei nu lucrează împreună - uneori de la diferite organizații și din mai multe zone geografice.

METODE EFICIENTE DE A CRESTE VANZARILE SI PROFITABILITATEA CU AJUTORUL UNUI ERP

In ziua de azi, clientii sunt mai informati ca niciodata si au nenumarate optiuni din care pot alege. Aceste aspecte ofera clientilor rolul decisiv in procesul de cumparare si le modfica inclusiv obiceiurile de cumparare. Tocmai din acest motiv, companiile de retail trebuie sa gaseasca posibilitati de a veni in intampinarea nevoilor clientilor. Dar cum poate o companie de retail sa se adapteze unor comportamente in schimbare? Raspunsul e simplu: gasind noi canale de comunicare, oferind preturi competitive si experiente placute in magazin si implementand politici de fidelizare si de marketing. Pentru toate acestea, un sistem informatic integrat poate deveni un instrument absolut necesar.

RETAIL: 5 RAPOARTE ESENTIALE IN ACTIVITATEA DE VANZARI

Planificarea si optimizarea vanzarilor presupune realizarea in prealabil a unei analize serioase a trendului de vanzare, luand in calcul o perioada specifica de timp. Evolutia crescatoare sau descrescatoare indeamna managementul la urmarirea detaliata a vanzarilor pe agenti, produse, canale de distributie sau pe zone geografice, etc. Pentru a studia cu atentie si in profunzime datele de vanzari, managerii utilizeaza instrumente/rapoarte de Business Intelligence care aduc informatii actualizate la zi din ERP-ul utilizat. Pe baza lor, se pot fundamenta decizii care sa duca la cresterea vanzarilor, imbunatatirea muncii prestate de agentii din teren, cresterea gradului de satisfactie si fidelizarea clientilor si nu in ultimul rand, sporirea vizibilitatii in piata a brandului propriu.

ADU-TI MAI APROAPE CLIENTII CHEIE PRIN INTERFATA EDI (ELECTRONIC DATA INTERCHANGE)

Electronic Data InterchangeASiS ERP interfateaza cu sistemul EDI pentru a raspunde nevoilor de standardizare si uniformizare a schimburilor comerciale, in special cu marii retaileri care le solicita furnizorilor utilizarea acestui sistem.
EDI sau prescurtat Electronic Data Interchange (transfer electronic de date) faciliteaza comunicarea intre afaceri, cu precadere atunci cand printre clienti se afla lanturi mari de supermarketuri sau hyper-marketuri (IKA - International Key Accounts) precum: Metro, Selgros, Cora, Auchan, Lidl, Careffour, etc.

EDI inlocuieste metodele traditionale de comunicare a datelor dintre parteneri pe suport de hartie sau fax prin transmiterea unor fisiere de tip XML. Standardul de transmisie in cadrul EDI se aplica pentru comenzi de livrare, avize, rapoarte de stocuri, cataloage de produse sau facturi. Partea buna este ca sistemul EDI poate fi interfatat cu orice ERP si face legatura in mod automat intre doua sisteme informatice diferite.

CE ESTE UN CRM? BENEFICIILE UTILIZARII UNUI CRM

Despre CRM. Ce inseamna un CRM?

CRM este acronimul pentru Customer Relationship Management care se traduce in limba romana ca Managementul relatiei cu clientii. Un CRM este un produs software, un instrument orientat spre imbunatatirea continua a relatiei cu clientii. El serveste unei strategii moderne de business care are in centrul preocuparilor clientul si cunoasterea nevoilor si a cerintelor sale. Scopul unui sistem CRM este acela de a gestiona unitar informatii legate de clienti sau de prospecti si de a creste gradul lor de satisfactie. Intr-un sistem CRM, informatia e centrata pe client, astfel incat ea ajunge in aceeasi forma la toti reprezentantii companiei cu care clientii intra in contact, indiferent de posturile ocupate de acestia. Practic, un CRM utilizeaza o baza de date unica unde sunt integrate toate informatiile despre clienti si asigura accesul in timp real la ele printr-un singur click. Informatia inseamna putere si ea poate fi utilizata pentru a anticipa cerintele clientilor, pentru a participa la mixul de marketing si pentru a inlesni munca in echipa.

CRM PENTRU MARKETING SI VANZARI

Un CRM pentru vanzari - marketing ofera transparenta asupra tuturor proceselor de interactiune cu clienti sau cu potentiali clienti. Acest modul impune reguli clare care pun in practica strategia de vanzari si marketing a companiei. Un CRM ajuta compania sa comunice pe aceeasi voce, prin oricare din angajatii sai si ii ajuta pe acestia sa beneficieze de acelasi set de informatii privind clientii sau prospectii companiei.

CRM PENTRU SUPORT, SERVICE, MENTENANTA

Serviciile de suport sau mentenanta urmaresc de obicei pastrarea unei relatii de lunga durata cu clientii. Oferirea unor servicii la un standard calitativ ridicat si venirea in intampinarea nevoilor clientilor asigura fidelizarea lor. Realizarea actiunilor de mentenanta apeland la instrumentul numit CRM poate duce la scaderea costurilor de operare, la cresterea profitabilitatii si la generarea unor noi oportunitati pentru companie ca urmare a recomandarilor de la clienti.

CE ESTE SFA?

Abrevierea SFA provine de la Sales Force Automation si este o aplicatie software, integrata in cadrul unui sistem de tip ERP, care are rolul de a aduce eficienta in cadrul activitatilor de vanzari, deci de a automatiza intreg procesul de vanzari in special in cadrul companiilor de distributie. O asemenea aplicatie este un instrument puternic utilizat de echipele de vanzari: agenti de teren, reprezentanti zonali si mercantizori.

 CE ESTE BUSINESS INTELLIGENCE? 

Conform definitiei date de Wikipedia, sistemele de Business Intelligence sunt “sisteme informatice de identificare, extragere și analizare a datelor disponibile într-o companie, sisteme al căror scop este de a oferi un suport real pentru luarea de decizii de business”. Create pentru a facilita procesul decizional, sistemele de Business Intelligence sunt instrumente indispensabile pe care managerii de la fiecare nivel le utilizeaza pentru a analiza tendintele, a identifica oportunitatile si riscurile cu care se confrunta compania.

 CE ESTE B2B (BUSINESS TO BUSINESS)? 

Asemanator portalelor de e-commerce (magazinelor online) dedicate clientilor persoane fizice, platformele online business-to-business faciliteaza interactiunea dintre furnizori si clienti - persoane juridice, cu scopul de a expune oferta de produse si servicii, de a simplifica procesul de vanzare si de a intari relatia intre parteneri. Companiile apeleaza la un portal B2B, de obicei, in cazul aprovizionarii cu materii prime si materiale necesare in procesul de productie sau in cazul achizitiei de bunuri destinate revanzarii catre publicul larg.

 CE ESTE WMS (WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM)? 

Warehouse Management System sau sistemul de management al depozitului este o aplicatie software, parte a unui sistem informatic integrat, care are rolul de a controla in totalitate operatiunile privind stocul de marfa din depozit din momentul intrarii lui si pana la expedierea lui catre clienti. O solutie WMS urmareste receptia, depozitarea, colectarea, expedierea si inventarierea marfii ca parte a procesului de aprovizionare, oferind informatii in timp real despre statusul marfurilor. Ca parte a unui sistem ERP, un WMS este interconectat cu solutia de preluare a comenzilor de la clienti, realizandu-se astfel controlul miscarii stocurilor in contextul comenzilor de livrare si aprovizionare. El mai este interconectat cu diverse aparate mobile precum: scannere, cititoare de coduri de bare care faciliteaza introducerea sau extragerea datelor din aplicatia software in cauza, etc.

 CE ESTE CASH-FLOW-UL? 

Daca exista un lucru pe care l-am invatat de la companiile de dimensiune medie, este faptul ca cash-flow-ul este rege. De cate ori nu v-ati gandit la toate lucrurile pe care le-ati putea face daca ar exista banii necesari intr-un cont? La fel e si in cazul firmelor: de multe ori nu reusesc sa investeasca in anumite directii si asta nu pentru ca afacerea n-ar fi profitabila, ci doar pentru ca nu exista un control eficient al cash-flow-ului. Un raport din 2012 arata ca in 2011, de exemplu, companiile incasau banii in medie cu 14,1% mai tarziu, ceea ce ingreuna si mai mult situatia fluxurilor de numerar.

 CUM VA IMBUNATATITI CASH-FLOW-UL CU AJUTORUL UNUI ERP? 

Obtine control total asupra cash-flow-ului prin:

punctIntegrarea datelor
A avea toate informatiile financiar-contabile intr-un singur loc este important, a avea toate informatiile de business intr-un singur loc e imperativ.
Dacă datele dvs. sunt răspândite în diverse locuri precum vânzări, financiar, depozit și clienții, e nevoie de multa muncă manuală pentru a obține o imagine de ansamblu.

 8 BENEFICII IN GESTIONAREA RESURSELOR UMANE ALE COMPANIEI UTILIZAND UN SISTEM ERP

Se spune adesea ca cea mai valoroasă resursă a unei companii este forța de muncă. Dacă asa stau lucrurile, înseamnă ca selectarea celei mai bune solutii software este esențială pentru orice organizație, indiferent de marime. Gestionarea “talentului”, carierei, conditiilor de salarizare și reglementărilor legale din domeniu nu pot fi lăsate pe seama proceselor manuale. De aceea se recomanda alegerea solutiei software potrivite necesitatilor companiei; si cum, “integrarea departamentelor” aduce un plus de valoare, multe companii se orienteaza spre selectarea unui sistem ERP, care poate gestiona eficient activitatea zilnica, precum și nevoile departamentului de resurse umane.

CUM VA AFECTA INTERNET OF THINGS (INTERNETUL LUCRURILOR) MODUL IN CARE UTILIZAM SISTEMUL ERP?

Faptul ca Internetul face parte din viata noastra cotidiana nu mai este de mult un lucru surprinzator. Conexiunea la Internet a devenit a doua noastra natura facandu-ne sa utilizam dispozitive conectate la Internet (IoT) pentru a ne face viata de zi cu zi, mai usoara. Daca cel mai bun exemplu il reprezinta telefoanele mobile, IoT se refera la multe alte obiecte fizice, care beneficiaza de software, senzori și alte tehnologii conectate la Internet si care au posibilitatea de a colecta si distribui informatii. De la electrocasnice care transmit notificari pe telefoanele mobile la sugestiile sau promotiile bazate pe istoricul de cumparare, “Internetul lucrurilor” deschide noi oportunitati atat pentru indivizi cat si pentru firme.

5 SEMNE CA E MOMENTUL SA SCHIMBI SOLUTIA SOFTWARE SI HARDWARE DE RESTAURANT

Inlocuirea hardware-ului si a solutiei software de restaurant este prea putin atragatoare pentru multe firme din domeniul Horeca. Daca o solutie software si hardware functioneaza, care ar fi motivele pentru care ar merita sa fie inlocuita? In primul rand pentru ca a face economii la partea de soft si hard de restaurant poate aduce costuri mult mai mari pe termen lung. Ceea ce multi manageri nu iau in calcul este ca solutiile “depasite” de gestiune a restaurantelor nu se pot adapta cu usurinta tendintelor pietei si fura oportunitatile “de maine” ale firmelor in cauza. 

SERVICIILE HOTELIERE REMODELATE DE INTERNETUL LUCRURILOR

Conceptul de "experienta" în industria hoteliera a evoluat semnificativ în ultimii 5-10 ani, si reflecta deopotriva schimbările demografice si de tehnologie din aceasta perioada. Pentru hotelieri, misiunea clară este de a oferi o experiență incomparabila pentru fiecare oaspete. Dar pentru a face acest lucru, hotelierii trebuie sa isi cunoasca musafirii foarte bine. Cu cat culeg mai multe informatii despre ei, cu atât isi inteleg mai bine oaspetii si pot raspunde asteptarilor lor. Apoi, înarmati cu date despre clienti - cum ar fi aniversări, camere sau vinuri preferate și altele - hotelierii pot sa-si personalizeze serviciile si astfel pot oferi experiente unice. Rezultatele sunt cresterea satisfacției clienților și castigarea loialitatii lor. Chiar si sumele dedicate de clienti pentru cheltuielile de cazare vor crește, pentru că serviciile oferite îndeplinesc sau chiar depășesc așteptările clienților.

SOLUTIE ERP PENTRU PONTAJ ELECTRONIC CU POZA

39263837 mAutomatizarea accesului in fabrici care au un numar mare de angajati si evidenta in orice moment a numarului de persoane din incinta, in conformitate cu reglementarile ISU, se poate face utilizand solutia de pontaj electronic cu poza de la Alfa Software. Pontajul e integrat cu modulul de Salarizare, preluarea datelor de pontaj pentru calculul salarial avand loc automat.

Solutia de pontaj automat cu poza presupune identificarea fiecarei persoane care intra in incinta prin scanarea unui card cu NFC (Near Field Communication) si realizarea rapida a unei poze.

ERP PENTRU AGRICULTURA: SOLUTIA INTEGRATA ASiS PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE

erp-viticultura-agriculturaSolutia ASiS ERP destinata firmelor din domeniul vinificatiei si viticulturii poate cuprinde urmatoarele aplicatii: Urmarire Activitati Vie, Contabilitate si Gestiune, Personal si Salarizare, Mijloace Fixe, PostCalcul Vie, Tablou de Bord - rapoarte, indicatori si ASiSmobile Vie.

Solutia ASiS gestioneaza fluxul complet al producatorilor viticoli pornind de la procesele dedicate de urmarire a activitatilor specifice cresterii vitei de vie, cu posibilitatea de a avea o reprezentare grafica a stadiului de realizare a lor (activitatile sunt colorate diferit pe parcele) si concentrandu-se in special pe problematica costurilor. Cunoasterea si stabilirea cu exactitate a costurilor de productie face parte din politica oricarei podgorii care conform legislatiei romaneste beneficiaza de calitatea de antrepozit fiscal. In aceasta calitate, orice podgorie trebuie sa-si argumenteze corect costurile de productie deoarece pretul de vanzare al vinul produs trebuie stabilit pornind de la pretul de cost.

ERP PENTRU OFERTARE SI PRODUCTIE TAMPLARIE SI GEAM TERMOIZOLANT

Software productie termopanNecesitatile de gestionare ale comenzilor de la clienti privind realizarea de produse “termopan” determina companiile din acest domeniu sa-si structureze actvitatea intr-un sistem ERP de productie competitiv. Gasirea acestui sistem nu este facila din moment ce este vorba de a gestiona eficient comenzi de tip unicat.
In acest sens, softul de tip ERP ASiS a fost dezvoltat pentru a oferi o solutie viabila companiilor din sfera productiei de tamplarie si geam termoizolant.

Solutia ASiS ERP destinata firmelor din domeniul productiei de tamplarie si geam termoizolant poate cuprinde urmatoarele aplicatii:  Contabilitate si Gestiune, Personal si Salarizare, Mijloace Fixe, Managementul Productiei, Urmarire Contracte, PostCalcul, Tablou de Bord - rapoarte.

Intr-un flux simplificat privind procesele gestionate de ASiS din cadrul firmelor producatoare de tamplarie si geam termoizolant se prezinta astfel:

ERP PENTRU SERVICII DE SALUBRITATE

erp salubritateAvand in vedere ca este vorba de a oferi servicii unei comunitati mari de oameni, principala nevoie specifica a unui sistem ERP in cazul firmelor de salubritate consta in automatizarea fluxului de contractare si facturare. Aceasta este ulterior dublata de controlul nemijlocit al costurilor de orice natura pe care le implica activitatea de salubritate.

Astfel putem defini cateva rezultate concrete pe care ASiS ERP le aduce firmelor din domeniu:

punctReducerea timpului de facturare la client si existenta unei evidente exacte a contractelor de servicii de salubritate care permite stabilirea unei relatii solide si de durata cu clientii
punctGrad sporit de flexibilitate privind relatia cu clientii in ceea ce priveste modalitatile de incasare a diverselor facturi
punctEliminarea birocratiei, erorilor si a ineficientei
punctReducerea costurilor cu personalul auxiliar
punctUrmarirea si inregistrarea de provizioane
punctControlul costurilor operationale si investitionale si raportarea permanenta la veniturile curente si previzionate

ERP PENTRU HORECA

restaurantSolutia ASiS ERP destinata firmelor din domeniul HoReCa poate cuprinde urmatoarele aplicatii: HoReCa, Contabilitate si Gestiune, Personal si Salarizare, Mijloace Fixe, Tablou de Bord - rapoarte, indicatori, ASiSmobile.

Solutia ASiS gestioneaza fluxul complet al companiilor din domeniul serviciilor de alimentatie si cazare: restaurante, cantine, hoteluri, spa-uri, stranduri, statiuni, etc. Solutia HoReCa este optimizata inclusiv pentru a functiona prin integrare cu bratari electronice pe care se aloca coduri NFC. Aceste bratari pot inlocui plata cu numerar sau card in incinta strandurilor, aqua-parcurilor sau la evenimente unde e necesara gestionarea unui numar mare de clienti. Pe fiecare bratara electronica se aloca un cod de bare unic NFC prin care se gestioneaza intreaga gama de produse si servicii achizitionate de purtatorul bratarii in incinta hotelului, a spa-ului, etc. La plecare, prin scanarea bratarii, poate fi realizata decontarea produselor si serviciilor prin numerar sau card, evidenta lor fiind tinuta in ASiS ERP. De asemenea, sistemul ASiS optimizat pentru bratari electronice cu coduri de bare NFC permite inclusiv controlul accesului pentru turnicheti/bariere/dulapuri inchiriate.

PICKINGUL DIN DEPOZIT IN FUNCTIE DE RUTELE DE TRANSPORT - O OPTIUNE EFICIENTA PENTRU SCADEREA COSTURILOR DE LIVRARE

wmsAlfa Software a dezvoltat un ansamblu de solutii integrate de Warehouse Management System (WMS) cu optiune de picking (coletizare) si management al comenzilor si rutelor de transport. Scopul este acela de a optimiza livrarea marfurilor catre clienti.

Pentru majoritatea companiilor de dimensiuni mari transportul marfurilor e o parte importanta a activitatii si tocmai de aceea investitiile in capacitatile de transport sunt considerabile. In acest sens, companiile fie isi creaza propriului parc auto fie incheie contracte cu firme de transport specializate, cu ajutorul carora realizeaza livrari de marfuri catre clienti.
In cazul unui flux mare de comenzi din partea clientilor, gestionarea activitatii din depozit poate deveni o provocare, ASiS ERP isi propune sa gestioneze operatiunile de picking / coletizare din depozit si activitatea de transport printr-o solutie integrata care permite reducerea semnificativa a costurilor de livrare, optimizarea rutelor de transport si a gradului de incarcare a mijloacelor de transport .

SOLUTIE PENTRU CONTROLUL AFACERII UNEI FIRME DE CONSTRUCTII

Solutia ASiS ERP asigura cu succes managementul tuturor activitatiilor in cadrul firmelor de constructii, aducand toate informatiile necesare intr-o baza de date unica, in timp real. ASiS este o solutie web-based si deci online ceea ce inseamna ca personalul unui companii de constructii poate introduce sau are acces la informatii din sistem, de oriunde (inclusiv de pe santiere), prin intermediul unei conexiuni securizate la baza de date ASiS.

SOLUTIE PENTRU CONTROLUL AFACERII UNEI FIRME DE RETAIL SI DISTRIBUTIE

Solutia ASiS ERP asigura cu succes managementul tuturor activitatiilor in cadrul firmelor de retail si distributie, aducand toate informatiile necesare intr-o baza de date unica, in timp real. ASiS este o solutie web-based, ceea ce inseamna ca personalul unei companii de acest gen poate introduce sau are acces la informatii din orice locatie (din depozit, de la puncte de vanzare dispersate geografic sau in cadrul vizitelor la clienti), prin intermediul unei conexiuni securizate la baza de date ASiS.