POT BENEFICIA DE SUPORT SI IN TIMPUL IMPLEMENTARII UNUI ERP?

Implementarea unui ERP se realizeaza prin delegarea pe o perioada de timp a unei echipe de profesionisti la sediul clientului care sa lucreze cot la cot cu personalul acestuia. Scopul comun este ca sistemul ERP sa functioneze in parametrii si dupa specificatiile din proiectul de implementare personalizat, in timpul stabilit de comun acord de cele doua parti. Din experienta acumulata in proiecte de succes, fara o prezenta fizica la client, implementarea stagneaza sau clientul isi pierde interesul caci atingerea obiectivului pare prea indepartata. 

Cu toate acestea, tehnologia existenta de remote control, a redus considerabil timpul pe care un consultant de implementare il petrece la client. Si asta deoarece, exista sarcini in cadrul unui proiect care pot fi realizate de la sediul furnizorului, intrand ocazional pe calculatoarele clientului, mai ales daca clientul se afla in alta localitate. Permisiunea de acces de la distanta si confidentialitatea datelor sunt garantate prin contractul semnat cu furnizorul ERP. De obicei pentru cererile marunte venite din partea clientului, in cadrul serviciul de suport online este desemnata un consultant care cunoaste specificul proiectului si care raspunde solicitarilor online ale clientului, pana la finalizarea implementarii. Ulterior, post-implementare, cererile de suport sau asistenta tehnica ale clientului sunt managerizate la nivelul intregului departament de helpdesk al furnizorului ERP.
Avantajele utilizarii serviciului de Suport online al Alfa Software sunt urmatoarele: 

punctclientii au garantia exploatarii la parametrii corecti ai aplicatiilor Alfa Software deoarece in timpul programului de lucru au acces nelimitat la informatiile si experienta departamentului de suport Alfa Software
punctexista o baza de date centralizata a cererilor venite de la clienti si a stadiului de solutionare a lor
serviciul de Suport online este structurat pe trei nivele de competente, cererile fiind redirectionate automat catre nivele superioare pana la finalizarea lor
punctsunt inlaturate barierele geografice prin intermediul solutiilor de asistenta dedicate
punctcosturile interventiilor online este mult redus fata de interventia standard; sunt eliminate costurile de deplasare (transport, cazare, etc)
puncttimpul de solutionare este mult imbunatatit