5 SEMNE CA E MOMENTUL SA SCHIMBI SOLUTIA SOFTWARE SI HARDWARE DE RESTAURANT

Inlocuirea hardware-ului si a solutiei software de restaurant este prea putin atragatoare pentru multe firme din domeniul Horeca. Daca o solutie software si hardware functioneaza, care ar fi motivele pentru care ar merita sa fie inlocuita? In primul rand pentru ca a face economii la partea de soft si hard de restaurant poate aduce costuri mult mai mari pe termen lung. Ceea ce multi manageri nu iau in calcul este ca solutiile “depasite” de gestiune a restaurantelor nu se pot adapta cu usurinta tendintelor pietei si fura oportunitatile “de maine” ale firmelor in cauza. 

Daca echipamentele tale Horeca si programul tau de gestiune de restaurant nu ofera urmatoarele beneficii atunci e timpul sa te gandesti la o schimbare a solutiei POS de restaurant. Puneti urmatoarele intrebari si raspunde sincer: poate solutia ta de gestiune a restaurantului (hardware si software):

1. Sa ofere fiabilitate si siguranta

Echipamentele hardware de orice fel tind sa se strice o data cu trecerea timpului. Pe langa faptul ca intretinerea lor poate fi costisitoare, ele se incalzesc repede si de multe ori nu pot fi manevrate la viteza necesara, mai ales atunci cand exista o coada de clienti care asteapta. 

Luati in considerare cati clienti nemultumiti puteti avea la ore de trafic maxim sau in timpul unui festival/eveniment/spectacol datorita intarzierilor cauzate de lipsa echipamentelor POS performante. 

Aceeasi regula se aplica si in cazul solutiilor software. Programele software pentru Horeca care utilizeaza o tehnologie invechita pot de asemenea fi cauza intarzierilor in servirea clientilor. De asemenea, sincronizarile sporadice cu serverul care stocheaza informatiile in cazul solutiilor software offline pot fi cauza pierderii unor date (bonuri, comenzi, etc), daca cumva exista blocaje sau incidente inainte de momentul sincronizarii. 

2. Sa creasca performanta vanzarilor

Ca in orice alt business, firmele din Horeca devin din ce in ce mai dependente de tehnologie. Rapiditatea preluarii comenzilor, recomandarile inteligente facute prin intermediul software-lui si a istoricului clientului, promotiile oferite si preturile preferentiale definite in cadrul solutiei software sunt motoare de crestere a vanzarilor. 

Alegerea unui echipament de generatie noua si a unei solutii software asemanatoare au ca scop cresterea eficientei in cadrul restaurantului. Desi pare un moft, acestea cresc calitatea serviciilor, multumirea clientilor si in final cifra de afaceri a restaurantului. 

Si sa nu uitam de faptul ca generatia Millennials (19- 34 ani) adora aplicatiile software care le dau independenta de a alege rapid produsele dorite, de a fi informati si de a da recomandari altora. Reviewurile de peTripadvisor sau Google de exemplu, pot avea un impact fenomenal asupra businessului tau si nu trebuie ignorate sub nici o forma.

3. Ofere clientilor experiente noi, de calitate

POS-urile moderne pot face mai mult, de exemplu, decat sa preia comenzile clientilor. Ele pot oferi informatii despre alergeni sau calorii si utilizate in mod corespunzator de catre ospatari, pot face recomandari personalizate clientilor. Asemanator, tehnologia poate fi folosita pentru a crea clientilor experiente noi, memorabile.

Ce iti spune un ospatar care iti preia comanda de pe un smartphone, un meniu de vinuri pe care il vizualizezi de pe o tableta sau o aplicatie care iti da posibilitatea sa comanzi fara sa astepti sa vina ospatarul? Mie imi spune ca sunt in locul potrivit, ma simt in largul meu inconjurat de tehnologie. Daca la asta mai adaugi servirea si mancarea de calitate, cu siguranta experienta va merita repetata. Localurile care ofera clientilor experiente bazate pe tehnologie impun un standard in piata servicilor Horeca, la care mai devreme sau mai tarziu vor incerca sa se alinieze si altii. A nu face nimic pentru imbunatatirea experientei clientilor care iti trec pragul cu siguranta nu ajuta pe termen mediu sau lung! 

4. Faca fata schimbarilor legislative

In Romania, schimbarile de legislatie sunt dese si uneori imprevizibile. De aceea o solutie software care sa fie mereu imbunatatita si adaptata legislatiei in vigoare e necesara pentru orice business din domeniul Horeca. E necesar sa va asigurati ca furnizorul solutiei software Horeca va ofera actualizarea aplicatiei la legislatie. Si asta pentru a asigura functionarea continua a activitatii, in parametrii legali! De asemenea, o solutie software care respecta cerintele legale plaseaza compania in legalitate si o fereste de amenzi din partea autoritatilor statului. 

5. Imbunatateasca imaginea in piata a companiei

Chiar daca imaginea nu e totul, ea conteaza in lumea de azi. POS-urile subtiri, moderne ofera o imagine proaspata si actuala a companiei comparativ cu cele de generatie anterioara. Investitia in hardware si software ofera speranta angajatilor ca firma lor va creste, munca lor va fi mai productiva si clientilor, ca vor beneficia de servicii de calitate. 

Preluarea comenzilor de pe tablete sau telefoane mobile, vizualizarea lor in timp real la bucatarie scade timpul de servire al clientilor, aduce modernitate localului, asigura comentarii pozitive pe retele de socializare sau in grupurile de discutii de pe site-urile specializate. Aprecierea clientilor se traduce mai nou prin comentarii pe Internet care influenteaza alti potentiali clienti de a intra sau nu in localul/hotelul tau. 

Raspunsurile la aceste intrebari te pot duce la un business sanatos, sustinut puternic de tehnologia moderna.