ERP Urmarire Contracte - ASiS.UC

Aplicatie Urmarire Contracte

ASiS.UC - Urmarire Contracte realizeaza urmarirea tuturor tipurilor de contracte, incepand cu cele de aprovizionare, livrare, beneficiari, rate, inchirieri şi terminand cu cele de leasing financiar sau operaţional. Cu aceasta aplicaţie, cash-flow-ul firmei va tot timpul pozitiv.

 

Funcţionalitaţi principale

Pentru firmele cu specific comert, aceasta aplicatie este una de baza. in cadrul ei se vor putea introduce comenzile de livrare, adica comenzile pe care le fac clientii.

Aceste comenzi de livrare pot ajunge in baza de date din ASiS ERP prin diverse cai: operare directa, descarcarea lor de pe PalmTop-uri sau incarcarea acestor comenzi direct dintr-o pagina WEB (ASiS.Web sau alte aplicatii). Odata ce comanda de livrare ajunge in baza de date ea este supusa monitorizarii printr-o succesiune de stari configurabile (Operat, Acceptat, Avans incasat, Facturat, Pregatit de livrare, Livrat, etc).


In baza comenzilor de livrare  din starea Acceptat, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare in curs sau a altor parametrii specifici activitatii clientului poate fi generat un Necesar de aprovizionare. Acest necesar de aprovizionare se poate concretiza in una sau mai multe Comenzi de aprovizionare. Daca se doreste, se poate lucra cu Optiunea [x]Rezervari, caz in care se va lucra cu stoc virtual de marfa.
Comenzile de livrare pot fi legate astfel de  comenzile de aprovizionare ceea ce permite cresterea operativitatii prin faptul ca aplicatia va sesiza imediat faptul ca pentru comanda de livrare respectiva a sosit marfa.


Aplicatia ASiS.UC ajuta in optimizarea livrarii efective a marfurilor aferente comenzilor prin alocarea in dreptul unei comenzi de livrare a unui numar de transport. Acest numar de transport va fi alocat cu ajutorul unui instrument numit Centralizator incarcare. Acest centralizator vede comenzile in starea Bun de livrat, kilogramele marfurilor de pe aceste comenzi, capacitatea masinilor de transport precum si ruta pe care se gasesc clientii acestor comenzi.


Comenzile de aprovizionare sau de livrare pot fi legate de Contracte Furnizori sau Contracte Beneficiari. in baza acestor contracte se pot stabili termene, preturi, conditii care pot fi urmarite automat.
Pentru firmele cu specific leasing (operational sau financiar), aplicatia ASiS.UC beneficiaza de un modul specializat. Acest modul permite introducerea contractelor de leasing si urmarirea lor. Aplicatia ASiS.UC respecta legislatia in vigoarea si este conforma cu Normele Bancii Nationale a Romaniei pentru firmele cu statut de IFN (Institutie Financiara Nonbancara).
Contractele de leasing au mai multe componente: rata, dobanda, comision administrare, casco, diferenta curs valutar, etc. Aceste componente pot fi configurate in functie de modul de lucru al beneficiarului. Generarea facturilor lunare tine cont de toate aceste elemente si notele contabile aferente facturilor se vor genera automat.

buton-prezentare-ASiS1