va oferim

Asistenta si service
Oferim asistenta pentru exploatarea maxima a capacitatilor sistemului informatic ASiS. Clientii nostri au la dispozitie numeroase canale de comunicatie cu consultantii nostri tehnici precum: numere de suport tehnic, sistem de suport online, sistem de postare sesizari.
Analiza de caz si implementare
Fiecare organizatie e unica si de aceea implementarea incepe cu o analiza minutioasa de caz a unor aspecte precum: infrastructura hardware şi software, organizarea firmei: departamente, organigrama, activităţi, centre de profit, fluxul informaţional existent şi propus, standardele de lucru.
Dezvoltari si module specifice
Pornind de la o frameworkul ASiSria şi datorita experienţei bogate în proiectarea şi implementarea aplicaţiilor sistemului ASiS ERP, realizăm modificări sau module specifice cu o rapiditate uimitoare pentru ca în final fiecare client să beneficieze de o soluţie informatică personalizată şi unică.

Asistenta si service post-implementare

asistenta-service-erpPentru că ne-am obişnuit să clădim alături de clienţii noştri relaţii de lungă durată, ALFA SOFTWARE asigură în permanenţă servicii de calitate de:
 
Asistenţă tehnică prin intermediul unui centru modern şi puternic de suport tehnic şi
Servicii post-implementare prin intermediul echipei noastre de consultanţi.
 
Modalităţile prin care clienţii pot fi ajutaţi să exploateze la maximum capacităţile sistemului integrat ASiS sunt următoarele:
Consultanţă telefonică gratuită privind tratarea (abordarea) unor noi procese economice cu ajutorul sistemului ASiS la oricare din numerele de telefon:
                               Zalău–0260/612.777;
                               Cluj-Napoca- 0264/433.636;

Asistenţă tehnică prin intermediul centrului de suport online;
 
Asistenţă tehnică oferită de către consultanţii noştri de implementare la sediul clienţilor, la solicitarea acestora;

Asistenţă tehnică de tip REMOTE CONTROL oferită de consultanţii de implementare prin intermediul aplicaţiei web-based de suport online;

Acces direct al clienţilor de pe site la sistemul ALFA SOFTWARE de tip CRM : US (Urmărire Sesizări). Prin intermediul acestui sistem, în baza unei parole, clienţii au posibilitatea de a introduce sesizări (de natura asistenţei, dezvoltărilor, vicilor sau serviciilor) şi de a monitoriza gradul şi termenele de rezolvare aferente sesizărilor lor;

Instrumente inovative de accesare a istoricului sesizărilor per client sau global şi posibilităţi de filtrare după cuvinte-cheie;

Newsletter informativ privind noutăţile şi modificările sistemului ASiS;