Avantajele ASiS ERP pentru sectorul HoReCa - Alfa Software

5 functionalitati ale unui ERP care sustin succesul in sectorul Horeca

5 functionalitati ale unui ERP care sustin succesul in sectorul Horeca

ASiS Horeca

ASiS Horeca

O statistica realizata anii trecuti in Statele Unite demonstreaza faptul ca persoanele cu venituri peste medie aleg sa isi rezerve o parte considerabila din venit pentru a lua masa la restaurant sau pentru a comanda mancare gata preparata. Aceste persoane dispuse sa cheltuie nu sunt in cautarea celui mai mic pret, ci asteapta servicii de calitate, centrate pe nevoile lor.
Un ERP dedicat industriei de ospitalitate poate transforma primirea clientilor intr-o experienta pe care clientii sa o transforme ulterior intr-un obicei. Iata cateva functionalitati oferite de ASiS ERP care pot sa faca diferenta in aceasta industrie:

  • Preluarea comenzilor de pe telefoane mobile

    ASiS Horeca ofera ospatarilor posibilitatea de a prelua comenzile clientilor chiar de pe telefonul mobil. Produsele sunt grupate pe categorii si sunt usor de regasit, iar comenzile clientilor sunt gestionate pe stari (preluat, in pregatire, finalizat, livrat). O comanda preluata “pe sala” poate fi vizualizata automat in bucatarie, in timp real. In acest fel timpul de asteptare la masa se reduce considerabil.

  • Optimizarea pregatirii comenzilor in bucatarie

    Cu ajutorul unui monitor/a unei tablete instalate in bucatarie, comenzile preluate de ospatari sunt disponibile instantaneu pentru pregatire, in bucatarie, in ordinea preluarii lor.
    ASiS permite definirea de retete si generarea automata a consumurilor de materii prime si materiale in baza retetelor definite. Exista si posibilitatea de a realiza scenarii de antecalculatie care sa ofere managerilor o imagine clara despre costul fiecarei portii de mancare, raportat la ingredientele utilizate. Aceste informatii minimizeaza pierderile si perisabilitatile si ofera posibilitatea planificarii resurselor restaurantului.

  • Recunoasterea clientilor fideli

    In ASiS Horeca se pot defini politici flexibile de marketing care sa ofere clientilor fideli preturi preferentiale sau discounturi setate in functie de diverse criterii. Se pot utiliza carduri cu puncte care sa identifice clientii fideli in cadrul unei retele de restaurante si care sa le asigure aceleasi standarde de servicii oriunde s-ar afla.  

    Managerii beneficiaza de rapoarte detaliate cuprinzand informatii despre cele mai vandute produse si despre comportamentul si preferintele consumatorilor in timp. A anticipa dorintele clientilor ajuta in construirea unui brand puternic al restaurantului si in cresterea notorietatii localului pe piata.

  • Automatizarea operatiunilor de evidenta contabila

    Solutia ASiS Horeca asigura gestionarea in timp real a stocurilor de materii prime si materiale. Generarea documentelor primare si a notelor contabile de intrare, iesire si transfer din gestiune se realizeaza automat in ASiS pentru fiecare operatiune.
    De asemenea, ASiS se interconecteaza cu anumite modele de case de marcat si imprimante fiscale care permit eliberarea de bonuri fiscale si facturi.

  • Gestionarea materiilor prime

    ASiS Horeca ofera instrumente avansate de control a stocurilor. Se pot seta stocuri limita care sa asigure activitatea fara intreruperi a bucatariei si atentionari pentru management in momentul in care limita minima pentru materiile de baza este atinsa. De asemenea, in  virtutea vanzarilor, exista posibilitatea de a estima un necesar optim de materii prime si materiale  astfel incat sa fie minimizate perisabilitatile si imobilizarea resurselor banesti in stocuri poate prea mari.

Solutia ASiS pentru sectorul Horeca standardizeaza procesele din cadrul unui restaurant, sporeste capacitatea de coordonare a echipei si optimizeaza procesul de aprovizionare și utilizare a resurselor. O astfel de solutie informatica face diferenta in fiecare punct cheie al unei afacerii din domeniul Horeca.

DEMO

Pin It on Pinterest