5 semne că e momentul să schimbi soluția software și hardware de restaurant

5 semne că e momentul să schimbi soluția software și hardware de restaurant

SOLUȚIA SOFTWARE ȘI HARDWARE DE RESTAURANT

Înlocuirea hardware-ului și a soluției software de restaurant este prea puțin atrăgătoare pentru multe firme din domeniul Horeca. Dacă o soluție software și hardware funcționează, care ar fi motivele pentru care ar merita să fie înlocuită?

În primul rând pentru că a face economii la partea de soft și hard de restaurant poate aduce costuri mult mai mari pe termen lung. Ceea ce mulți manageri nu iau în calcul este că soluțiile “depășite” de gestiune a restaurantelor nu se pot adapta cu ușurință tendințelor pieței și fură oportunitățile “de mâine” ale firmelor în cauză.

Dacă echipamentele tale Horeca și programul tău de gestiune de restaurant nu oferă următoarele beneficii atunci e timpul să te gândești la o schimbare a solutiei POS de restaurant. Puneți următoarele întrebări și răspunde sincer: poate soluția ta de gestiune a restaurantului (hardware si software):

1. Să ofere fiabilitate și siguranță

Echipamentele hardware de orice fel tind să se strice o dată cu trecerea timpului. Pe lângă faptul că întreținerea lor poate fi costisitoare, ele se încălzesc repede și de multe ori nu pot fi manevrate la viteza necesară, mai ales atunci când există o coadă de clienți care așteaptă.
Luați în considerare câți clienți nemulțumiți puteți avea la ore de trafic maxim sau în timpul unui festival/eveniment/spectacol datorită întârzierilor cauzate de lipsa echipamentelor POS performante.
Aceeași regulă se aplică și în cazul soluțiilor software. Programele software pentru Horeca care utilizează o tehnologie învechită pot de asemenea fi cauza întârzierilor în servirea clienților. De asemenea, sincronizările sporadice cu serverul care stochează informațiile în cazul soluțiilor software offline pot fi cauza pierderii unor date (bonuri, comenzi, etc), dacă cumva există blocaje sau incidente înainte de momentul sincronizării.

2. Să crească performanța vânzărilor

Ca în orice alt business, firmele din Horeca devin din ce în ce mai dependente de tehnologie. Rapiditatea preluării comenzilor, recomandările inteligente făcute prin intermediul software-lui și a istoricului clientului, promoțiile oferite și prețurile preferențiale definite în cadrul soluției software sunt motoare de creștere a vânzărilor.
Alegerea unui echipament de generație nouă și a unei soluții software asemanătoare au ca scop creșterea eficienței în cadrul restaurantului. Deși pare un moft, acestea cresc calitatea serviciilor, mulțumirea clienților și în final cifra de afaceri a restaurantului.
Și să nu uităm de faptul că generația Millennials (19- 34 ani) adoră aplicațiile software care le dau independența de a alege rapid produsele dorite, de a fi informați și de a da recomandări altora. Reviewurile de peTripadvisor sau Google de exemplu, pot avea un impact fenomenal asupra businessului tău și nu trebuie ignorate sub nici o formă.

3. Ofere clienților experiențe noi, de calitate

POS-urile moderne pot face mai mult, de exemplu, decât să preia comenzile clienților. Ele pot oferi informații despre alergeni sau calorii și utilizate în mod corespunzator de către ospătari, pot face recomandări personalizate clienților. Asemanator, tehnologia poate fi folosită pentru a crea clienților experiente noi, memorabile.
Ce îți spune un ospătar care îți preia comanda de pe un smartphone, un meniu de vinuri pe care îl vizualizezi de pe o tabletă sau o aplicație care îți dă posibilitatea să comanzi fără să aștepți să vină ospătarul? Mie îmi spune că sunt în locul potrivit, mă simt în largul meu înconjurat de tehnologie. Dacă la asta mai adaugi servirea și mâncarea de calitate, cu siguranța experiența va merita repetată. Localurile care oferă clienților experiențe bazate pe tehnologie impun un standard în piața servicilor Horeca, la care mai devreme sau mai tarziu vor încerca să se alinieze și alții. A nu face nimic pentru îmbunătățirea experienței clienților care îți trec pragul cu siguranța nu ajută pe termen mediu sau lung!

4. Facă față schimbărilor legislative

În România, schimbările de legislație sunt dese și uneori imprevizibile. De aceea o soluție software care să fie mereu îmbunătățită și adaptată legislației în vigoare e necesară pentru orice business din domeniul Horeca. E necesar să vă asigurați că furnizorul soluției software Horeca vă oferă actualizarea aplicației la legislație. Și asta pentru a asigura funcționarea continuă a activității, în parametrii legali! De asemenea, o soluție software care respectă cerințele legale plasează compania în legalitate și o ferește de amenzi din partea autorităților statului.

5. Îmbunătățească imaginea în piață a companiei

Chiar dacă imaginea nu e totul, ea contează în lumea de azi. POS-urile subțiri, moderne oferă o imagine proaspătă și actuală a companiei comparativ cu cele de generație anterioară. Investiția în hardware și software oferă speranța angajaților că firma lor va crește, munca lor va fi mai productivă și clienților, că vor beneficia de servicii de calitate.
Preluarea comenzilor de pe tablete sau telefoane mobile, vizualizarea lor în timp real la bucătărie scade timpul de servire al clienților, aduce modernitate localului, asigură comentarii pozitive pe rețele de socializare sau în grupurile de discuții de pe site-urile specializate. Aprecierea clienților se traduce mai nou prin comentarii pe Internet care influențează alți potențiali clienți de a intra sau nu în localul/hotelul tău.
Răspunsurile la aceste întrebări te pot duce la un business sănătos, susținut puternic de tehnologia modernă.

DEMO

Pin It on Pinterest