Modul management financiar - Sistem ERP integrat │Alfa Software

Financiar-terti

Management financiar

Modulul financiar gestionează şi raportează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei. Înregistrările şi evidenţa fluxului monetar se poate face și pe clasificaţia bugetară.

  • Permite înregistrarea de documente financiare – operarea facturilor primite sau emise, Plăţi/încasări de facturi (cu posibilitate de repartizare automată a sumelor achitate pe facturi), chitanţe, deconturi diverse, compensări facturi, inclusiv pe clasificație bugetară.
  • Asigură înregistrarea avansurilor de trezorerie pe angajați și a deconturilor justificative aferente, pe clasificație bugetară sau nu.
  • Permite operarea în valută cu generare automată a diferenţei de curs valutar (cu paritate daca valuta achitării este diferită de valuta facturării).
  • Gestionează avansurile acordate furnizorilor sau primite de la beneficiari cu posibilitate de stornare/compensare automată.
Financiar terti
  • Deține instrumente de generare provizioane pentru diferenţe de curs la facturi, înregistrări diferențe de conversie, verificare corelaţii.
  • Permite extragerea de rapoarte specifice precum Registru de Casă/Bancă, Registru de Plăţi/Încasări, Fișe de terți, Jurnale de TVA sau lista avansurilor de trezorerie.
  • Permite validarea terților – plătitor sau nu de TVA, cu sau fără TVA la încasare.
  • Generează automat declarațiile prevăzute de lege (300, 390, 394) in format XML, cu rapoarte și machete de verificare

Acces NFC

Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.

Stocuri/WMS

Realizează gestionarea stocurilor de materii prime, ambalaje, obiecte de inventar, mărfuri, produse finite și semifabricate.

Punct de Vânzare

Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.

Interfațare EDI

EDI sau Electronic Data Interchange facilitează comunicarea între afaceri, cu precădere atunci când printre clienți se află lanțuri mari de supermarketuri.

DEMO

Pin It on Pinterest