Financiar-terti

Management financiar

Modulul financiar gestionează şi raportează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei. Înregistrările şi evidenţa fluxului monetar se poate face și pe clasificaţia bugetară.

  • Permite înregistrarea de documente financiare – operarea facturilor primite sau emise, Plăţi/încasări de facturi (cu posibilitate de repartizare automată a sumelor achitate pe facturi), chitanţe, deconturi diverse, compensări facturi, inclusiv pe clasificație bugetară.
  • Asigură înregistrarea avansurilor de trezorerie pe angajați și a deconturilor justificative aferente, pe clasificație bugetară sau nu.
  • Permite operarea în valută cu generare automată a diferenţei de curs valutar (cu paritate daca valuta achitării este diferită de valuta facturării).
  • Gestionează avansurile acordate furnizorilor sau primite de la beneficiari cu posibilitate de stornare/compensare automată.
Financiar terti
  • Deține instrumente de generare provizioane pentru diferenţe de curs la facturi, înregistrări diferențe de conversie, verificare corelaţii.
  • Permite extragerea de rapoarte specifice precum Registru de Casă/Bancă, Registru de Plăţi/Încasări, Fișe de terți, Jurnale de TVA sau lista avansurilor de trezorerie.
  • Permite validarea terților – plătitor sau nu de TVA, cu sau fără TVA la încasare.
  • Generează automat declarațiile prevăzute de lege (300, 390, 394) in format XML, cu rapoarte și machete de verificare

CRM

Facilitează gestionarea eficientă a leadurilor apărute și a procesului lor de conversie, a relațiilor cu potențialii clienți și a interacțiunilor cu clienții existenți.

Acces NFC

Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.

Punct de Vânzare

Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.

Comenzi de livrare

Realizează preluarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de livrare, atât de la clienți, cât și de la depozite sau puncte de lucru proprii.

DEMO

Pin It on Pinterest