Gestiune service auto - Software ERP performant și eficient │Alfa Software

Service Auto

Service Auto

 Aplicația Service Auto este utilă companiilor ce activează în sfera serviciilor de reparații și întreținere autovehicule (service auto).

  • Permite introducerea de date despre autovehicule cu informații complete despre acestea (inclusiv accesorizări).
  • Aplicația dispune de un planificator al lucrărilor ce vor fi executate și permite monitorizarea devizelor auto prin intermediul stărilor devizului (neînceput, finalizat piese, finalizat manoperă, bun de facturat).
  • Se poate edita Fişa maşinii, fişă ce va conţine toate intervențiile, respectiv piesele montate pe autovehiculul respectiv şi lucrările de manoperă efectuate pe el.
  • Căutarea în cataloagele de piese respectiv de operații se face extrem de ușor putând fi introduse ca și criteriu primele sau ultimele litere din codul sau denumirea piesei (operației).
Service Auto
  • Terţii (clienţii sau furnizorii companiei), catalogul de piese sau oricare alte tabele sunt comune cu restul aplicaţiilor sistemului informatic ASiS. Deci, consultând nomenclatorul de piese se vizualizează preţurile de vânzare sau stocurile în timp real. De asemenea soldul pe clienţi este actualizat în timp real şi poate fi folosit la blocarea deschiderii devizelor clienţilor rău platnici.
  • Alte facilități oferite de această aplicație se referă la: alocarea automată a manoperei de efectuat în cadrul unei echipe de service; opțiunea de refacturare a garanţiilor către producător; urmărirea devizelor de asigurări cu decontare prin asigurator; rechemările în service; definirea acţiunilor de marketing; posibilitatea de refacturare către client a lucrărilor efectuate de alt service; interfațarea cu aplicația de vânzare (PV) pentru facturarea/încasarea devizelor sau comenzilor de piese auto; posibilitatea de deschidere devize proprii (interne).
  • Beneficiază de un Raport de urmărire devize pe diverse criterii de filtrare și centralizare.

Punct de Vânzare

Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.

Resurse Umane

Gestionează informațiile referitoare la performanțele angajaților (competențe, obiective) și la dezvoltarea lor profesională.

Executie bugetara

Oferă suport pentru pregătirea, stabilirea şi execuţia bugetară, cu toate fazele implicate.

Imobilizări

Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.

DEMO

Pin It on Pinterest