CRM pentru management de proiecte

CRM pentru management de proiecte

CRM management proiecte

Un proiect reprezintă un efort temporar asumat pentru a crea un produs, serviciu unic sau rezultat. Un proiect este temporar datorită faptului că are definită o dată de început și una de sfârșit și ca dispune de un set limitat de resurse. Fiecare proiect este unic și dispune de un set specific de operațiuni destinate pentru a realiza un obiectiv singular. Deci, o echipă de proiect include, de multe ori oameni care de obicei nu lucrează împreună – uneori de la diferite organizații și din mai multe zone geografice.

Dezvoltarea de software pentru un proces de afaceri îmbunătățit, construcția unei clădiri sau pod, extinderea vânzărilor într-o nouă piață geografică – toate sunt proiecte. Și toate trebuie să fie gestionate de experti pentru a livra în timpul stabilit și în bugetul previzionat rezultatele de care firmele au nevoie.
Managementul de proiect, se referă la punerea în aplicare a cunoștințelor, abilităților, instrumentelor și tehnicilor pentru a îndeplini cerințele proiectului.

Un CRM realizează managementul activităților și a resurselor implicate într-un proiect pentru a asigura reușita lui.

Ce rezolvă un CRM în cadrul managementului de proiect?

Managementul de proiect realizat utilizând un CRM implică muncă ordonată în echipă, cunoașterea sarcinilor de lucru, respectarea termenelor de rezolvare, întâlniri pentru stabilirea priorităților ți cel mai important, existența unei vederi de ansamblu asupra proiectului.
Utilizarea unui CRM aduce următoarele beneficii în cadrul unui proiect:

Facilitează munca în echipă

100%

Imparte munca pe sarcini de lucru

100%

Oferă predictibilitate și transparență proiectelor

100%

Crește productivitatea angajaților implicați în proiect

100%
DEMO

Pin It on Pinterest