Cum vă îmbunătățiți cash-flow-ul cu autorul unui ERP?

Cum vă îmbunătățiți cash-flow-ul cu autorul unui ERP?

erp cashflow

Obține control total asupra cash-flow-ului prin:

  • Integrarea datelor

     A avea toate informațiile financiar-contabile într-un singur loc este important, a avea toate informațiile de business într-un singur loc e imperativ.
    Dacă datele dvs. sunt răspândite în diverse locuri precum vânzări, financiar, depozit și clienții, e nevoie de multă muncă manuală pentru a obține o imagine de ansamblu.
    Multe companii întârzie luarea deciziilor, deoarece acestea nu se simt confortabil cu datele disponibile. Perspectiva obținută de la fiecare departament al afacerii dvs. vă permite să luati decizii mai rapide, bazate pe informații la minut și reduce timpul de a acționa, depășind competitori. Un ERP te ajută să controlezi mai multe procese fără să angajezi mai mulți oameni. Toate acestea conduc la creșterea afacerii și la o îmbunătățire a fluxului de numerar.

  • Introducerea o singură dată a oricărei informații

    Dacă există un lucru care irosește mult timp, acela este rescrierea unor informații pe care altcineva le-a tastat deja. Există un motiv pentru care funcțiile cut / copy / paste sunt cele mai utilizate funcții din documentele Word.
    Dacă personalul de vânzări introduce comenzile de la clienți, apoi personalul administrativ re-tastează informațiile în software-ul de contabilitate pentru emiterea facturilor, știi deja cât de contraproductivă este această muncă. Să nu mai vorbim de posibilitatea apariției erorilor de operare!
    Ideea este să trimiteți facturile clienților cât mai repede! Cât timp există între furnizarea de servicii/produse și de facturare? Când agentii de vanzari sunt conectați la ERP prin intermediul dispozitivelor mobile, puteți factura clientului înainte ca marfa să iasă de pe ușa depozitului.

  • Managementul stocurilor

    Dacă aveți stocuri, de obicei, vă aflați într-una din cele două tabere. Cei care au stocuri mici, dar rămân deseori fără marfă/materii prime, sau cei care au în depozite stocuri mari, dar își imobilizează mare parte din capitalul lor banesc. Există o cale de mijloc, dar fără implementarea unei soluții de WMS, poate fi greu de realizat.
    Sarcini simple, cum ar fi stabilirea unor niveluri minime / maxime de stoc, inițierea unor comenzi de re-aprovizionare legate de scăderea stocului sub o anumită limită, previzionarea vânzărilor în funcție de sezonalitate și cele mai recente informații de curs de schimb pot să vă ajute să luați decizii mai bune de cumpărare a mărfurilor/materiilor prime/materialelor.

  • Gestionarea vânzărilor

    De îndată ce vă aflați în situația în care aveți sute, sau mii de clienti, asigurându-vă că știți cine a vorbit cu ei, când, și ce anume s-a discutat. Acest lucru este esențial pentru a vă asigura că aceste relații rămân puternice.
    Mai mult, istoricul fiecărui client permite echipelor de vânzări să prospecteze mai eficient, să se asigure că comenzile sunt luate în mod corect în funcție de existența stocurilor sau de prețurile negociate și să-și previzioneze încasările conform acelui istoric.

  • Marketing orientat

    Am fost toți în situația în care veniturile lunare au scazut. Un ERP vă oferă posibilitatea de a scoate o listă cu clienți fideli care nu au cumparat timp de 6 luni, astfel încât să le puteti trimite oferte personalizate sau să le oferiti discounturi și să creați activități pentru oamenii de vânzări. Crescând veniturile, vă creșteți șansele de a avea un cash-flow pozitiv!

  • Proactivitate privind încasările

    Identificați clienții rău-platnici! Așa nu vă va mai lua prin surprindere nici o factură neplătită. Încearcă să fii proactiv cu clienții “lenți” și să le oferi noi termene de plată, limite de plată, posibilități de a plăti în rate sau posibilități de compensare. O soluție utilă ar putea fi contractele de abonament. Multe companii au descoperit că contracte de abonament lunar sunt un înlocuitor de nădejde pentru plățile anuale scumpe. Există noi servicii pe care le-ati putea oferi prin intermediul unui abonament? Procesele automatizate de facturare și de încasare existente în cadrul unui ERP vă vor eficientiza fluxul de numerar.

După cum puteți vedea, un sistem ERP poate îmbunătăți fluxul de numerar în toate domeniile unui business. Această listă cuprinde doar câteva îmbunătățiri care se poate aduce, lista însă rămâne deschisă. Cu siguranță un sistem ERP, vă va duce afacerea la nivelul următor oferindu-vă instrumentele potrivite pentru managementul disponibilităților bănești.

DEMO

Pin It on Pinterest