Management-ul Documentelor

Digitalizează în totalitate management-ul documentelor

Optimizează întreg fluxul de management al documentelor și automatizează transcrierea și gestionarea informațiilor prin intermediul tehnologiei OCR (Optical Character Recognition).

Transcrie și prelucrează automat

Inregistrează documentele automat prin idetificarea optică a textului de pe documente și transcrierea automată.

Securizează datele

Salvează documentele în cloud și oferă o securitate sporită.

Informează toate departamentele

Oferă vizibilitate documentelor pentru fiecare departament, în funcție de relevanță.

Reduce timpul de lucru

Optimizează fiecare proces al gestionării documentelor și reduce timpul de lucru cu activitățile repetitive.

Eliberează mai multe resurse prin automatizarea proceselor consumatoare de timp

  • Gestionează fișierele de intrare-ieșire și automatizează fluxul acestor documente;
  • Gestionează documentele, asignează-le stări și dirijează-le către departamentele potrivite;
  • Salvează documentele (recepții facturi, rapoarte) în cloud cu access restricționat prin parolă pentru documentele semnate digital.
Interpretează și transcrie documentele automat
Folosește tehnologia OCR (Optical Character Recognition) pentru a identifica și interpreta automat textul de pe documentele fizice.

Crește, eficientizează, inovează cu ASIS ERP

Lasă-ne datele tale și împreună începem să analizăm nevoile companiei tale.