CRM

CRM (marketing, vînzări, service)

Aplicația facilitează gestionarea eficientă a leadurilor apărute și a procesului lor de conversie, a relațiilor cu potențialii clienți și a interacțiunilor cu clienții existenți. Sunt automatizate astfel activitățile de marketing, service și vânzări, rezultatele utilizării sistemului CRM devenind vizibile repede.
ASiS.CRM este un instrument customizabil, cu grad ridicat de personalizare, în funcție de nevoile fiecărei companii. ASiS CRM poate fi utilizat pentru activitățile de marketing, vânzări sau servisare.

CRM pentru marketing și vânzări – câștigă noi clienți!

  • Permite importul unor liste de leaduri sau introducerea lor manuală în sistem de pe calculator sau de pe orice dispozitiv mobil.
  • Permite segmentarea listelor de leaduri în funcție de diverse criterii (zonă geografică, cifră de afaceri, profit, rată de creștere) și repartizarea lor anumitor utilizatori/agenți de marketing sau de vânzări.
  • Gestionează campaniile de marketing lansate prin diverse canale și monitorizează rezultatele lor.
  • Stabilește și personalizează fluxurile de vânzare prin setarea unor etape intermediare și încadrarea în una din următoarele categorii: lead – potențial client – client existent.
  • Gestionează toate informațiile despre leaduri precum: sursă, persoana de contact, email sau alte informații adiționale, importante în procesul de vânzare. Leadurile pot fi gestionate în funcție de activitățile întreprinse de vânzător: convorbire telefonică, prezentare prin email, promoție.
CRM
  • În momentul în care există interes real pentru produsele/serviciile oferite, leadurile/contactele devin și sunt urmărite ca și potențiali clienți. În dreptul lor sunt generate oportunități (de vânzare) pentru care se adaugă estimări de timp și preț, buget existent, soluții propuse. Se pot adăuga activități în dreptul potențialilor clienți, cu atenționare via email – prezentări, întâlniri, oferte, negocieri.
  • În dreptul fiecărui potențial client, se pot înregistra sesizări/evenimente semnalate de către aceștia. Se regăsesc și se pot adăuga/modifica informații structurate : persoanele de decizie, numere de telefon, competitori sau nestructurate – care ar putea influența decizia de achiziție.
  • În dreptul agenților de vânzare/personalului de service/marketing, pot fi generate sarcini pentru fiecare potențial client sau pe grupe de potențiali clienți.

CRM pentru service – are grijă de clienții existenți!

  • Sprijină procesul de cunoaștere a nevoilor clienților și de dezvoltare a unor relații puternice și de lungă durată. Identificarea clienților în CRM se poate face după CUI sau denumire. În dreptul fiecărui client, sunt disponibile informații legate de persoane de contact, contract de service, garanții, facturi, istoric sesizări și alte informații relevante pentru cunoașterea profilului de client și respectarea înțelegerilor contractuale.
  • Permite personalului specializat înregistrarea într-un cadru structurat a sesizărilor clienților care vin telefonic sau pe email.
  • Clienții existenți au acces la un portal specializat prin care pot posta sesizări (online) care să fie înregistrate automat în CRM. Sesizările sunt gestionate pe stări, iar clienții primesc atenționări via email privind modificarea stării sesizărilor lor (preluate, în lucru, finalizate).
  • În dreptul sesizărilor clienților, în back-office, responsabilul de service poate atribui sarcini pentru personalul de service. Urmărirea sarcinilor de lucru se poate face până în faza de finalizare și pe baza lor, sunt generate automat rapoarte de activitate și facturi.
  • Identifică oportunități de cross-selling pentru clienții existenți și colaborează cu responsabilul de vânzări/marketing, pentru activarea fluxului de vânzări.
  • Rapoartele de service pot fi personalizate și filtrate după orice criteriu dorit (angajați, gradul de rezolvare, timpul de răspuns).
CRM
DEMO

Pin It on Pinterest