Merchandising

Merchandising

Aplicația de Merchandising dub ASiSmobile se adresează companiilor care își comercializează produsele prin intermediul lanțurilor de supermarketuri sau în cadrul unor magazine partenere. De obicei aceste companii alocă personal specializat care monitorizează prezența produselor companiei în cadrul magazinelor partenere (distribuitori).

  • Este o aplicație de retail merchandising pentru telefoane mobile, extrem de customizabilă.
  • Organizează vizitele agenților de vânzări la distribuitori pe rute sau zone geografice.
  • Permite vizualizarea istoricului de plăți și comenzi a distribuitorilor.
  • Agenții de vânzări beneficiază de meniuri personalizate prin care pot înregistra detalii legate de prezența la raft a produselor companiei (pe telefonul mobil există multe opțiuni de alegere și validare a datelor și mai puține câmpuri de introducere a lor). Sunt semnalizate astfel situațiile în care stocul dintr-un anumit produs pe raft e sub cel stabilit, se înregistrează prețul de la raft, promoțiile de care beneficiază produsul, concurența.
Merchandising
  • Se pot face poze ale produselor care să ateste prezența agentului de vânzări într-un anumit magazin și acestea se salvează automat în baza de date ASiS.
  • Agenții de vânzări au posibilitatea de a lansa comenzi în numele distribuitorilor și de a rezerva pentru ei stocul dorit în depozit. În cadrul unei comenzi, prețurile produselor sunt preluate din modulul Urmărire Contracte și respectă condițiile contractuale negociate sau promoțiile companiei.
  • Există în cadrul aplicației un meniul denumit Obiective unde sunt definite țintele de vânzări pe produse/volume sau de atragere de noi clienți în rețea. Obiectivele sunt configurate dupa cerințele conducerii.
  • Înregistrarea de comenzi în urma vizitelor la distribuitori echivalează cu completarea automată a unui raport de activitate în care se ține cont de atingerea obiectivelor stabilite. În funcție de gradul de realizare a obiectivelor propuse, în aplicația de Personal Salarizare sunt înregistrate automat bonusurile salariale ale agenților de vânzări. Raportul de activitate propriu poate fi consultat de fiecare agent în parte, cu posibilități de filtrare după rute, produse, distribuitor, etc.
  • Managementul beneficiază de un raport centralizat privind activitatea agenților, cu criterii de filtrare multiple.
DEMO

Pin It on Pinterest