E-commerce

E-commerce

Modulul E-commerce marchează prezența firmelor de retail în spațiul virtual. Tot mai mulți manageri apreciază ca fiind incontestabile beneficiile pe care magazinul online le poate aduce, cu o investiție inițială minimă: începând de la eliminarea oricăror bariere geografice și de timp, costuri reduse de întreținere, eliminarea cheltuielilor fixe lunare (salariile angajaților, utilități, etc) și continuând cu atragerea de noi grupuri țintă, consolidarea imaginii companiei și existența unui feedback structurat privind nevoile consumatorilor.

  • Este o platformă standard de vânzare online, însă poate fi integrată ca aspect în tematica generală a site-ului de prezentare al comerciantului. Consola de administrare permite alegerea și customizarea de teme și culori.
  • Există posibilitatea de a accesa magazinul online și de pe dispozitive mobile, platforma e-commerce beneficiind de o interfață separată dedicată accesului de pe telefoane mobile și tablete.
  • Fluxul de date dintre platforma de e-commerce și ERP-ul ASiS se realizează în timp real (prin comenzi de livrare care se vor regăsi în ASiS ERP, prin stoc la zi al produselor care se vând prin platforma online ASiS e-commerce, etc). Nu sunt necesare sincronizări costisitoare și greu de întreținut, nu se introduce informație redundantă.
E-commerce
E-commerce
  • Există un coș de cumpărături care permite adăugarea produselor de pe site, modificarea structurii coșului, renunțarea la anumite produse selectate anterior și în final lansarea unei comenzi ferme de livrare, care se regăsește instantaneu în baza de date ASiS. În baza comenzii de livrare vor fi generate ulterior toate documentele contabile în modulul de Contabilitate (Facturi, chitanțe, etc). O comandă fermă generează un transfer al produsului într-o gestiune de Rezervări, urmând ca la predarea produsului către firma de curierat să se genereze documentele de iesire din gestiune.
  • Modalitățile de plată și livrare pot fi multiple: ramburs, paypall, plata cu card bancar.
  • Comercianții pot beneficia de un istoric al produselor/ client și de alte instrumente puternice de fidelizare ale clienților pe care pot să-și întemeieze veritabile politici de vânzări.
  • În dreptul fiecărui produs se poate adăuga o descriere și una sau mai multe imagini. ASiS e-commerce beneficiază de mecanisme avansate de SEO, care preiau denumirile pozelor/produselor din baza de date și le supun procesului de indexare și optimizare. Există posibilitatea de a mări pozele produselor pentru detalii.
  • Produsele se pot grupa pe diverse categorii. În cadrul fiecărei categorii, se pot defini și afișa subcategorii. Există posibilitatea de afișare în pagină a unui număr prestabilit de produse.
  • Dacă sunt lansate promoții, în dreptul fiecărui produs este afișat prețul inițial și cel discountat.
  • Există filtre interactive pentru a sorta produsele după criterii proprii (categorie, preț, culoare, etc.). Filtrul pe pret se caracterizează prin posibilitatea de autodimensionare în funcție de cel mai mic și cel mai mare preț existent în baza de date ASiS. De exemplu, dacă cel mai ieftin produs costă 1 leu și cel mai scump 100 lei, filtru pe preț va avea valori cuprinse între 1 și 100 lei.
DEMO

Pin It on Pinterest