Asistent de vânzări

Asistent vânzări

Asistentul de vânzări utilizează aplicația ASiSmobile (pentru telefoane dotate cu Android sau IOS) în cadrul unei locații de tip showroom pentru a prelua comenzile clienților.
Asistentul de vânzări poate prelua online comenzi de pe terminale mobile (telefon, tabletă), poate verifica stocurile disponibile ale produselor în toate magazinele din rețeaua firmei pentru a decide dacă produsele se vor livra direct din acel magazin sau dacă trebuie să rezerve marfa din alte magazine, cu notificarea transferului și cu termen de valabilitate a rezervării.
În acest fel, nu se pierd comenzile și clienții, chiar dacă marfa nu este disponibilă în acel moment în showroom.

Financiar-terti

Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.

CRM

Facilitează gestionarea eficientă a leadurilor apărute și a procesului lor de conversie, a relațiilor cu potențialii clienți și a interacțiunilor cu clienții existenți.

Resurse Umane

Gestionează informațiile referitoare la performanțele angajaților (competențe, obiective) și la dezvoltarea lor profesională.

Personal – Salarizare

Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.

DEMO

Pin It on Pinterest