Asistentul de vânzări utilizează aplicația ASiSmobile (pentru telefoane dotate cu Android sau IOS) în cadrul unei locații de tip showroom pentru a prelua comenzile clienților.
Asistentul de vânzări poate prelua online comenzi de pe terminale mobile (telefon, tabletă), poate verifica stocurile disponibile ale produselor în toate magazinele din rețeaua firmei pentru a decide dacă produsele se vor livra direct din acel magazin sau dacă trebuie să rezerve marfa din alte magazine, cu notificarea transferului și cu termen de valabilitate a rezervării.
În acest fel, nu se pierd comenzile și clienții, chiar dacă marfa nu este disponibilă în acel moment în showroom.
Realizează urmărirea tuturor tipurilor de contracte cu terții, respectiv de furnizori, beneficiari, leasing, rate, închirieri.
Urmărește dezvoltarea relațiilor de afaceri între furnizori și clienți, oferindu-le posibilitatea clienților de a realiza comenzi de livrare printr-o interfață de tip web-based.
Realizează preluarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de livrare, atât de la clienți, cât și de la depozite sau puncte de lucru proprii.
EDI sau Electronic Data Interchange facilitează comunicarea între afaceri, cu precădere atunci când printre clienți se află lanțuri mari de supermarketuri.