B2B

B2B (Business to Business)

Platforma ASiS B2B se adresează în special companiilor din zona de distribuție produse sau servicii. Ea vine în completarea aplicațiilor ASiS care urmăresc dezvoltarea relațiilor de afaceri între parteneri (furnizori și clienți), oferindu-le posibilitatea clienților de a realiza comenzi de livrare către furnizor printr-o interfață prietenoasă de tip web-based. Pentru ambii parteneri, aceasta înseamnă scăderea costurilor de operare, reducerea considerabilă a timpilor de livrare și urmărirea centralizată și facilă a strategiei de e-business dintre părțile implicate.

  • Accesul la platforma B2B se realizează prin intermediul unui utilizator și a unei parole setate pentru fiecare partener în parte.
  • În cadrul platformei B2B pot fi vizualizate toate comenzile de livrare lansate către furnizor într-o anumită perioadă de timp. Aceste comenzi pot avea mai multe stări: operat – ceea ce înseamnă că încă sunt modificabile, definitiv – ceea ce înseamnă că sunt în curs de livrare sau ca au fost deja onorate, în termenele și cantitățile menționate de partener. Comenzile de livrare definitive nu se pot modifica.
  • La introducerea unei noi comenzi de livrare, este preluată ultima comandă cu produsele, cantitățile aferente și prețurile negociate, existând posibilitatea doar de a modifica în dreptul fiecărui produs cantitatea de comandat. Prețurile sunt aduse automat din aplicația ASiS de Urmărire Contracte sau din configurarea listelor de preturi.
B2B
  • Portalul ASiS B2B este integrat cu ERP-ul ASiS ceea ce înseamnă că comenzile lansate de parteneri au vizibilitate imediată în ERP-ul ASiS dând efect în timp real, la definitivarea lor, asupra stocurilor, necesităților de aprovizionare, etc.
  • În cadrul fiecărei comenzi, se pot realiza căutări, aplicându-se filtre asupra catalogului de produse.
  • Există un istoric al produselor comandate și al comenzilor pentru fiecare client.
  • Din portal, se pot descărca facturile aferente pentru comenzile definitive.
  • Se pot adăuga noi funcționalități pentru susținerea relațiilor de business între parteneri.

CRM

Facilitează gestionarea eficientă a leadurilor apărute și a procesului lor de conversie, a relațiilor cu potențialii clienți și a interacțiunilor cu clienții existenți.

Comenzi de livrare

Realizează preluarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de livrare, atât de la clienți, cât și de la depozite sau puncte de lucru proprii.

Contabilitate generală

Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.

Interfațare EDI

EDI sau Electronic Data Interchange facilitează comunicarea între afaceri, cu precădere atunci când printre clienți se află lanțuri mari de supermarketuri.

DEMO

Pin It on Pinterest