Contabilitate & Financiar

Administrează cu ușurință activitățile financiar-contabile

Totul de la documentele și declarațiile contabile până la gestionarea operațiunilor de facturare și încasare într-o singură soluție.

Gestionează întreg fluxul monetar

Toate operațiunile fie că sunt încasări sau plăți sunt gestionate dintr-un singur loc.

Obține transparență completă

Toate datele contabile de la celelalte aplicații ASIS ERP sunt colectate într-un singur loc.

Automatizează generarea declarațiilor

Generează automat declarațiile prevăzute de lege cu rapoarte și machete de verificare.

Ia decizii financiare mai bune

Evaluează în timp real situația financiară cu date precize pentru a lua decizii corecte.

Ține pasul cu schimbările de business și legislative

  • Gestionează documentele și înregistrările contabile în lei sau/și valută, pe centre de cost și comenzi;
  • Realizează verificările de tip TVA pentru terți, specifice ANAF/VIES;
  • Gestionează registrele de casă/bancă și registrul de plăți/încasări;

+multe altele 

Conturi, solduri și rulaje
Ai acces la solduri si rulaje la zi pe orice perioada.
Închiderea lunară
Realizează închiderea lunară a conturilor cu validarea corelațiilor dintre conturi.
Consolidare pentru grupuri de firme
Sistemul îți dă posibilitatea de a realiza consolidări.
Rapoarte specifice
Generează: rapoarte pe centre de cost și profit, fișa contului, fișa șah, rapoarte rulaje zilnice și lunare, cartea mare, balanțe analitice și sintetice, registrul jurnal de operații, rapoarte într-o valută în baza cursului zilei înregistrării.
Generează declarațiile periodice
Generează automat: Declarația 300, Declarația 390, Declarația 394, Declarația 398, Declarația 100, Declarația Intrastat, Declarația 406, E-factura, E-transport, Bilanț.
Nomenclator clienți
Gestionează toate informațiile specifice clienților și furnizorilor: puncte de lucru, persoane de contact, bilanțuri și multe altele.
Administrează cu ușurință facturile și avansurile
Operează și gestionează toate avansurile acordate furnizorilor sau avansurile primite de la clienți, cu posibilitatea de stornare/compensare automată - inclusiv calculul de diferențe de curs.
Avansuri salariați
Gestionează documentele de acordare a avansurilor pentru salariați, în lei și valută, cu posibilitatea de restituire.
Gestionează documentele financiare
Administrează toate documentele financiare precum facturile primite sau emise. Realizează plăți și încasări de facturi cu posibilitatea de repartizare automată a sumelor achitate pe facturi. Gestionează chitanțele, deconturile, compensări facturi și multe altele.
Generează rapoarte furnizori/clienți
Crează rapoarte personalizate pe furnizori sau clienți. Filtrează informațiile pe baza documentelor sau facturilor la zi, pe o perioadă specifică de timp sau dată calendaristică, în valută sau alte criterii.

Crește, eficientizează, inovează cu ASIS ERP

Lasă-ne datele tale și împreună începem să analizăm nevoile companiei tale.