Servicii

Știm că fiecare afacere este unică.

Nu există sisteme “trase la xerox”, nici măcar când două companii au aparent aceleași procese interne și fluxuri informaționale. Ele au caracteristici unice și cer soluții pe masură, după cum și o persoană își comandă hainele după propria-i măsură. Un sistem integrat și automatizat în proporție mare este nevoie să fie “croit pe măsura beneficiarului”, alături de un pachet de servicii care să întregească experiența de utilizare a unei soluții ERP.

 

O soluție integrată cu funcționalități complexe poate să devină o experiență plăcută dacă:

  • este implementată rapid și ține cont de specificul companiei
  • clientul utilizează la maximum modulele și aplicațiile
  • utilizatorii cunosc modul de operare/funcționare al sistemului
  • există în orice moment o modalitate să ceri asistență tehnică
  • sistemul e întreținut la zi cu legislația în vigoare și cu condițiile de piață
  • sistemul ERP e îmbunătățit și re-optimizat ori de câte ori este nevoie

 
 

Practic, un ERP este un tot unitar și ar trebui văzut ca un pachet de aplicații și servicii, cu rolul de a ajuta companiile să își atingă obiectivele de performanță.

 

Ce îți oferim? Iată în ce suntem specializați:

analiza business

Te ascultăm cu atenție. Încă de la prima întalnire, stabilim clar care sunt așteptările tale când vine vorba de implementarea unui sistem informatic nou și începem analiza fiecărui proces din afacerea ta.

Pe baza acestor informații, noi îți vom propune o soluție, pe care ți-o vom expune printr-un demo personalizat / prezentare tehnică. Analiza de caz surprinde în detaliu unele aspecte precum:

  • Infrastructura hardware și software existentă;
  • Organizarea firmei: departamente, organigramă, activități, centre de profit etc.;
  • Fluxul informațional existent şi propus, standarde de lucru.

O dată ce observăm aceste aspecte, putem stabili concret lista de provocari cu care se confruntă compania. Apoi, putem începe să conturăm o soluție care să se potrivească nevoilor tale și care să optimizeze procesele din firmă. Stabilim împreuna ce adaptări și modificări vom efectua în sistemul integrat ca să primești soluția viabilă, acceptată de membrii organizației tale. Hotărâm un responsabil de proiect din partea noastră și care sunt membrii echipei de implementare (în funcție de soluție și competențele pe aplicații). Analiza de caz are următoarele 6 obiective:

  • să înțelegem modul tău de lucru, al clientului
  • să stabilim concret direcțiile propuse și trasarea schematică a unui plan de acțiune
  • să schițăm în termeni largi specificațiile din oferta finală
  • să găsim resursele necesare pentru realizarea obiectivelor
  • să te responsabilizăm legat de informațiile furnizate și soluția pe care o adoptăm de comun acord
  • să realizăm un proiect de implementare fezabil

Beneficiezi de experiența și creativitatea consultanților noștri de implementare.

Peste 600 de firme ne-au ales ca parteneri în implementarea soluțiilor ERP, CRM, BI.
Am reușit optimizarea fluxurilor de date în industrii variate, precum cea alimentară, farmaceutică, auto, în firme cu specific retail, distribuție, servicii sau bugetar. Tot acest proces a crescut semnificativ experiența și competențele echipelor de implementare, ca tu să lucrezi cu oameni care duc munca lor la nivel de excelență.

Etapele procesului de implementare:
Punctul de plecare în această fază constă în analiza proceselor de afaceri, după care definitivăm un plan și un proiect de implementare. De obicei, întocmim acest proiect în prezența și cu participarea responsabilului din partea Alfa Software, a echipei de implementare și a reprezentanților din partea ta, a beneficiarului.
Stabilim o dată de start a implementării, când vom configura și instala serverul pe care va rula soluția ASiS. Calculatoarele client nu necesită instalare, ele se vor conecta doar la serverul central via Internet. În cazul ERP-ului online ASiS, pe serverul tău vom instala modulele și aplicațiile standard. 
Tot pe server începem să configurăm meniurile și drepturile utilizatorilor în aplicațiile de sistem. Implementarea Sistemului Informatic de tip ERP ASIS se face de regulă la firme care își desfașoară activitatea pe piată de o anumită perioadă de timp. De aceea, inițializarea datelor presupune să introducem datele existente în baza de date privind: furnizori, clienți, solduri, mijloace fixe, salariați, etc. când demarăm procesul de implementare. Dacă aceste date există în format electronic, încercăm să le preluăm automat.
Adaptarea și Configurarea sistemului este etapa în care aducem sistemul la parametrii stabiliți cu tine în etapa anterioară.
Instruirea Utilizatorilor presupune să îi ajutăm pe utilizatorii sistemului să îl folosească în conformitate cu fișa postului. Acest gen de instruire nominală se va desfășura pe tot parcursul implementării.
La finalul implementării, vom organiza traininguri generale pe departamente, în care vom prezenta detaliat funcțiile aplicației sau ale aplicațiilor cu care vor lucra membrii unui anumit departament.
Faza de exploatare presupune utilizarea curentă a sistemului informatic de către toți utilizatorii. În această etapă, introducem date în sistemul informatic în regim normal de lucru: facturi, recepții, rapoarte de producție, etc. Pe baza datelor introduse, vom extrage rapoarte ce conțin informații vitale pentru cum veți lua deciziile. Aceste rapoarte vor fi legate de solduri, stocuri, vânzări, producție, costuri etc.

Semnarea Procesului verbal de Predare-Primire
La finalul unui exercitiu financiar lunar, evaluam procesul de implementare și semnăm Procesul verbal de Predare-Primire.

Elementele pe care le evaluăm la finalul implementarii sunt:

  • am instalat toate aplicațiile contractate;
  • sistemul este utilizabil în parametrii stabiliți în etapa de analiză;

Desigur, tehnologia de Implementare poate fi aplicată cu succes dincolo de perioada de implementare a sistemului. Când intervin cerințe noi sau există o reorganizare în activitatea ta, a beneficiarului, vei putea să apelezi la noi și să cream astfel baza unui parteneriat de lungă durată.
Datorită tehnologiei de Implementare, în 3-6 luni se poate implementa un sistem complex, integrat, de conducere a întreprinderii, care functionează eficient, timp în care este asigurată documentarea, controlul rezultatelor parțiale și gestionarea cheltuielilor.

Avem focus pe afacerea ta. 

Să scriem programe specifice pentru clienți e de mult timp specialitatea și experiența noastră. Am scris nenumărate aplicații, conforme cu particularitățile clienților noștri și ne-am facut un obiectiv din a-i ajuta să își optimizeze afacerea. Dezvoltarea de module sau aplicații ASiS personalizate presupune un efort comun al echipelor de programare și implementare Alfa Software și respectă următorii pași: analiza de caz, proiect de dezvoltare - implementare, programare, testing, implementare propriu-zisă (exploatare). Aplicațiile mobile personalizate vin să completeze soluțiile pe care le oferim și facilitează accesul la informațiile din sistemul ERP de oriunde, oricând.

Ai în plan o schimbare? Suntem aici să îți oferim mai mult!

În categoria serviciilor post-implementare se încadrează acele servicii menite să activeze funcționalități de completare a soluției din proiectul de implementare. Serviciile post-implementare se referă la cerințe suplimentare ale clienților, care depășesc întelegerea inițială contractuală, transpusă în proiectul de implementare.

Suntem în contact permanent cu afacerea ta.

Câtă vreme contractul dintre noi este activ, beneficiezi de asistență tehnică din partea departamentului de Help Desk, pe baza unui abonament lunar. Suntem gata sa te ajutăm oricând ai nevoie.

În virtutea acestui abonament, ai acces la platforma ASiS CRM, prin intermediul căreia poți posta sesizări, poți beneficia de suport imediat (Remote Control) din partea consilierilor de specialitate și poți să-ți consulți istoricul sesizărilor postate, a răspunsurilor la problemele pe care le-ai întâmpinat etc. Analizăm și încadrăm sesizările clienților în funcție de natura lor. Sesizările de asistență vizează ajutor din partea consilierilor de suport tehnic la operare în cadrul aplicațiilor ASiS sau intervenții punctuale ca să remediem anumite anomalii minore în funcționarea aplicației. Restul sesizărilor se pot încadra ca fiind dezvoltări - vom face analiza de caz și vom deschide un proiect de implementare, vicii - cu termen de rezolvare 2 zile sau servicii - care privesc funcționalități suplimentare cerute de clienți, care depășesc termenii contractuali sau exploatarea în condiții normale a sistemului. Deoarece sistemul de suport este organizat pe nivele de competență, sesizările care depășesc competențele consilierilor de suport tehnic sunt transmise mai departe nivelului 2 și 3 de competență, spre analiză și rezolvare. Suportul tehnic online este disponibil între orele 9.00 si 17.00, de luni până vineri. În calitatea de client Alfa Software, poți să accesezi platforma de sesizări oricând dorești.

  • Cu prioritate, la implementare, clienții beneficiază din prima zi de asistență tehnică.

Alege echipamentele hard inteligent.

Consultanții noștri de implementare au cunoștinte de calitate legat de echipamentele hardware necesare pentru ca soluțiile ASiS să ruleze la parametrii calitativi.
Ei evaluează infrastructura clientului, fac propuneri de îmbunatățire a echipamentelor, în principal pentru creșterea vitezei de operare și recomandă furnizori de echipamente, ținând cont de un raportul corect și onest calitate-pret. Consultanții noștri îți pot propune inclusiv soluții de back-up și antivirus pentru servere.

Manualele noastre te așteaptă să le răsfoiești.

Îti punem la dispoziție manuale generale pentru fiecare aplicație dezvoltată. Ele au rolul de a te familiariza cu posibilitățile de exploatare ale soluției ASiS. De asemenea, cu ocazia actualizărilor legislative, beneficiezi de proceduri și instrucțiuni de lucru care descriu în amănunt noul mod de lucru.

Te ajutăm să crești competențele în materie de tehnologie în cadrul companiei tale.

În cadrul implementărilor ASiS, consultanții noștri îți oferă training specializat pe tot parcursul procesului. Punem accent pe funcționalitățile necesare fiecărui angajat pentru îndeplinirea obligațiilor de serviciu. De asemenea, la finalul procesului de implementare, organizăm cursuri pe departamente. 
Putem să realizăm și alte cursuri privind aplicațiile sistemului ASiS sau modălități simple de programare în ASiS, la cererea ta.
Toate cursurile sunt personalizate și se bazează pe scenariile operaționale din cadrul companiei client.

Mai simplu și mai eficient pentru tine. 

Extinderea conceptului de cloud computing (bazat pe existența unui datacenter în care sunt stocate aplicațiile ERP necesare companiei) a dus și la extinderea unui alt fenomen: cel de SaaS (Software as a Service). Cu alte cuvinte, să livram funcționalitățile unor aplicații prin browser câtorva mii de utilizatori este privit ca un serviciu bazat pe un abonament lunar, care include tot ce e nevoie ca aplicațiile respective să funcționeze.
Soluțiile SaaS reprezintă o alternativă practică pentru toate categoriile de întreprinderi, mici și mijlocii. 
Beneficiile pentru tine, în calitate de client, sunt următoarele: 

  • nu e nevoie să investești pentru echipamente hardware
  • ai funcționalitate și acces 7/7 zile, 24/24 ore
  • reduci costurile lunare și cele de mentenanță
  • ai acces la suport specializat (departament IT externalizat)
  • faci upgrade automat de aplicații
  • ai parte de servicii de backup zilnic pentru baza de date
DEMO

Pin It on Pinterest