Soluții ERP NFC - Parcuri de distracții și spa-uri │Alfa Software

Soluție ASiS pentru parcuri de distracții, spa-uri, evenimente private

Soluţie ASiS ERP pentru parcuri de distracții, spa-uri și evenimente private

Soluția ASiS ERP asigură cu succes managementul tuturor activitățiilor în cadrul parcurilor de distracții, ștrandurilor, spa-urilor și a locațiilor private. Ea permite stocarea tuturor informațiilor necesare într-o bază de date unică, în timp real (nu e nevoie de sincronizare) și gestionează biletele de acces, dulapurile și vânzările din incintă în principal prin utilizarea brățărilor cu NFC care înlocuiesc banii propriu-ziși și utilizează conceptul de bani virtuali.
Soluția personalizată ASiS ERP, prin aplicațiile sale, se concentrează pe următoarele aspecte importante:


Dezvoltăm. Implementăm. Personalizăm

  • Gestionarea turnicheților, a barierelor de intrare și a biletelor de acces


    Se realizează prin brățări electronice (cu NFC) oferite clienților. Prin scanarea bratarilor, clienții pot intra în incintă/locație, pot plăti servicii și produse în incintă, iar dvs puteți să gestionați numărul de clienți, capacitatea maximă, încasările, etc.

  • Gestionarea comenzilor în locații de tip cantină/”Împinge tava”/open bar


    Comenzile se preiau pe interfața de tip touchscreen. Produsele sunt grupate pe categorii și au imagine atașată pentru identificare facilă. Încasarea se face cu brățările NFC.

  • Gestionarea comenzilor de la restaurantul incintei


    Managementul meselor se referă la faptul că mesele se regăsesc pe interfața de touchscreen conform dispunerii lor fizice, pot fi atribuite unui ospătar (loc de muncă) și sunt semnalizate diferit dacă sunt ocupate. Comenzile clienților sunt preluate de către ospătari direct de pe telefonul mobil sau de pe interfața POS (touchscreen).

  • Managementul comenzilor în bucătărie


    E integrat cu comenzile primite de ospătari/comenzile din cantina astfel încât transferul de informație e bidirecțional. În bucătărie, în ASiS se definesc rețete pentru preparate – cu ingrediente, cantități, iar la finalizarea comenzilor, scade automat stocul produselor utilizate.

  • Optimizarea stocurilor în funcție de vânzări


    În baza comenzilor, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare în curs sau a altor parametrii specifici activității clientului, ASiS calculează un stoc minim și, dacă e cazul, poate genera un Necesar de aprovizionare.

  • Gestiunea stocului și a perisabilităților


    Realizează controlul intrărilor, a ieșirilor și a inventarierii în depozit. Se ține cont de data de expirare a produselor

  • Evaluarea performanței vânzărilor


    Se face prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici predefiniți și a altor rapoarte, pe care vei putea să le personalizezi. De exemplu: Top vânzări pe produse și ospătari, Analiză vânzări pe servicii extra, Marja comercială pe ospătari etc.

Ce face ASiS NFC pentru tine?

Configurator Module

Contabilitate generală

Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.

Acces NFC

Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.

Management restaurant

Gestionează comenzile clienților și fluxurile din bucătărie în cadrul unităților HoReCa.

Punct de Vânzare

Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.

Tablou de Bord

Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.

Comenzi de aprovizionare

Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.

Imobilizări

Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.

Personal – Salarizare

Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.

Financiar-terti

Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.

Ce spun clienții

Bai Boghis

Am gestionat cu ajutorul sistemului integrat ASiS doar într-o singură zi peste 3500 de clienți și sume încărcate pe brățări de 130.000 lei. Tot acest proces s-a desfășurat fără probleme, Băile Boghiș devenind astfel o stațiune care poate concura cu ușurință cu orice alte băi termale din țară sau străinătate.

Băi Boghiș

DEMO

Pin It on Pinterest