Soluția ASiS ERP asigură cu succes managementul tuturor activitățiilor în cadrul parcurilor de distracții, ștrandurilor, spa-urilor și a locațiilor private. Ea permite stocarea tuturor informațiilor necesare într-o bază de date unică, în timp real (nu e nevoie de sincronizare) și gestionează biletele de acces, dulapurile și vânzările din incintă în principal prin utilizarea brățărilor cu NFC care înlocuiesc banii propriu-ziși și utilizează conceptul de bani virtuali.
Soluția personalizată ASiS ERP, prin aplicațiile sale, se concentrează pe următoarele aspecte importante:
Se realizează prin brățări electronice (cu NFC) oferite clienților. Prin scanarea bratarilor, clienții pot intra în incintă/locație, pot plăti servicii și produse în incintă, iar dvs puteți să gestionați numărul de clienți, capacitatea maximă, încasările, etc.
Comenzile se preiau pe interfața de tip touchscreen. Produsele sunt grupate pe categorii și au imagine atașată pentru identificare facilă. Încasarea se face cu brățările NFC.
Managementul meselor se referă la faptul că mesele se regăsesc pe interfața de touchscreen conform dispunerii lor fizice, pot fi atribuite unui ospătar (loc de muncă) și sunt semnalizate diferit dacă sunt ocupate. Comenzile clienților sunt preluate de către ospătari direct de pe telefonul mobil sau de pe interfața POS (touchscreen).
E integrat cu comenzile primite de ospătari/comenzile din cantina astfel încât transferul de informație e bidirecțional. În bucătărie, în ASiS se definesc rețete pentru preparate – cu ingrediente, cantități, iar la finalizarea comenzilor, scade automat stocul produselor utilizate.
În baza comenzilor, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare în curs sau a altor parametrii specifici activității clientului, ASiS calculează un stoc minim și, dacă e cazul, poate genera un Necesar de aprovizionare.
Realizează controlul intrărilor, a ieșirilor și a inventarierii în depozit. Se ține cont de data de expirare a produselor
Se face prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici predefiniți și a altor rapoarte, pe care vei putea să le personalizezi. De exemplu: Top vânzări pe produse și ospătari, Analiză vânzări pe servicii extra, Marja comercială pe ospătari etc.
Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.
Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.
Gestionează comenzile clienților și fluxurile din bucătărie în cadrul unităților HoReCa.
Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.
Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.
Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.
Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.
Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.
Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.
Am gestionat cu ajutorul sistemului integrat ASiS doar într-o singură zi peste 3500 de clienți și sume încărcate pe brățări de 130.000 lei. Tot acest proces s-a desfășurat fără probleme, Băile Boghiș devenind astfel o stațiune care poate concura cu ușurință cu orice alte băi termale din țară sau străinătate.