Soluția ASiS ERP asigură cu succes managementul tuturor activităților din cadrul firmelor din domeniul HoReCa. Indiferent că e vorba de un restaurant sau a de o cafenea, de o firmă de catering sau un hotel, ASiS ERP aduce toate informațiile necesare într-o bază de date unică, în timp real (nu e nevoie de sincronizare). Ospătarii pot introduce comenzile clienților de pe telefoane mobile, bucătarii pot vizualiza aceste comenzi și le pot pregăti, hotelierii pot vizualiza stadiul rezervărilor și managerii au acces la situația încasărilor și la rapoartele de vânzări.
ASiS ERP, soluția personalizată pentru domeniul HoReCa, prin aplicațiile sale, se concentrează pe următoarele aspecte importante:
ASiS te ajută, mai exact, la managementul meselor. Mesele se regăsesc pe interfața de touchscreen conform dispunerii lor fizice și pot fi atribuite ospătarilor.
Ospătarii preiau comenzile clienților, direct de pe telefonul mobil sau de pe interfața POS (touchscreen) (prețurile sunt preluate automat din baza de date). Identificarea facilă a produselor de către ospătari se poate face prin gruparea lor pe categorii și atașarea unei imagini reprezentative pentru fiecare categorie.
Se realizează prin gestionarea pe stări a comenzilor de la clienți (deschis, preparat, gata de servit, etc). În plus, în ASiS se definesc rețete pentru preparatele din bucătărie – cu ingrediente, cantități, iar la finalizarea comenzilor, scade automat stocul produselor utilizate.
Se pot defini politici personalizate de prețuri promoționale sau discounturi, se pot emite carduri de fidelitate pentru clienți sau se pot implementa facilități pentru atragerea clienților, inclusiv Meniul zilei.
Stocurile în ASiS se actualizează în timp real pe măsura vânzărilor, recepțiilor și a consumurilor înregistrate. Deci există o evidență clară, în orice moment, a intrărilor, ieșirilor, perisabilităților din gestiune.
În baza comenzilor, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare în curs sau a altor parametrii specifici activității clientului, ASiS calculează un stoc minim și, dacă e cazul, poate genera un Necesar de aprovizionare. Se pot seta și alerte via email pentru management atunci cînd stocul atinge un prag minim definit.
Interfața de management a rezervărilor e reprezentată de un grafic Gantt în care se pot vizualiza pe perioada dorită camerele ocupate, rezervate, în curs de curățenie sau libere. Din această interfață, se pot adăuga sau anula rezervări.
Se face prin intermediul rapoartelor si a indicatorilor grafici predefiniți, care se pot personaliza. De exemplu: Top vânzări pe produse și ospătari, Analiză vânzări în funcție de discounturi acordate.
Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.
Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.
Gestionează toate activitățile specifice spațiilor de cazare, indiferent de capacitatea și numărul camerelor oferite.
Gestionează comenzile clienților și fluxurile din bucătărie în cadrul unităților HoReCa.
Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.
Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.
Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.
Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.
Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.
Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.
Fiind vorba de o soluție recent dezvoltată, echipa Alfa Software a fost permanent alături de noi atât în faza de implementare a softului cât și ulterior, la începutul exploatării lui. Au fost deschiși solicitărilor noastre și au reușit să ne ofere exact ce ne doream. Colaborarea cu echipa ASiS stă sub semnul profesionalismului, sunt prompți și eficienți în a ajuta clienții și a le rezolva sesizările.