Soluţie ASiS pentru HoReCa

Soluţie ASiS ERP pentru HoReCa

Soluția ASiS ERP asigură cu succes managementul tuturor activităților din cadrul firmelor din domeniul HoReCa. Indiferent că e vorba de un restaurant sau a de o cafenea, de o firmă de catering sau un hotel, ASiS ERP aduce toate informațiile necesare într-o bază de date unică, în timp real (nu e nevoie de sincronizare). Ospătarii pot introduce comenzile clienților de pe telefoane mobile, bucătarii pot vizualiza aceste comenzi și le pot pregăti, hotelierii pot vizualiza stadiul rezervărilor și managerii au acces la situația încasărilor și la rapoartele de vânzări.

ASiS ERP, soluția personalizată pentru domeniul HoReCa, prin aplicațiile sale, se concentrează pe următoarele aspecte importante:


Dezvoltăm. Implementăm. Personalizăm

  • Gestionarea comenzilor de la mese/bar


    ASiS te ajută, mai exact, la managementul meselor. Mesele se regăsesc pe interfața de touchscreen conform dispunerii lor fizice și pot fi atribuite ospătarilor.

  • Automatizarea preluării comenzilor


    Ospătarii preiau comenzile clienților, direct de pe telefonul mobil sau de pe interfața POS (touchscreen) (prețurile sunt preluate automat din baza de date). Identificarea facilă a produselor de către ospătari se poate face prin gruparea lor pe categorii și atașarea unei imagini reprezentative pentru fiecare categorie.

  • Managementul comenzilor în bucătărie


    Se realizează prin gestionarea pe stări a comenzilor de la clienți (deschis, preparat, gata de servit, etc). În plus, în ASiS se definesc rețete pentru preparatele din bucătărie – cu ingrediente, cantități, iar la finalizarea comenzilor, scade automat stocul produselor utilizate.

  • Fidelizarea clienților


    Se pot defini politici personalizate de prețuri promoționale sau discounturi,  se pot emite carduri de fidelitate pentru clienți sau se pot implementa facilități pentru atragerea clienților, inclusiv Meniul zilei.

  • Controlul mișcării stocurilor


    Stocurile în ASiS se actualizează în timp real pe măsura vânzărilor, recepțiilor și a consumurilor înregistrate. Deci există o evidență clară, în orice moment, a intrărilor, ieșirilor, perisabilităților din gestiune.

  • Optimizarea stocurilor în funcție de vânzări


    În baza comenzilor, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare în curs sau a altor parametrii specifici activității clientului, ASiS calculează un stoc minim și, dacă e cazul, poate genera un Necesar de aprovizionare. Se pot seta și alerte via email pentru management atunci cînd stocul atinge un prag minim definit.

  • Controlul rezervărilor din hotel


    Interfața de management a rezervărilor e reprezentată de un grafic Gantt în care se pot vizualiza pe perioada dorită camerele ocupate, rezervate, în curs de curățenie sau libere. Din această interfață, se pot adăuga sau anula rezervări.

  • Evaluarea performanței vânzărilor


    Se face prin intermediul rapoartelor si a indicatorilor grafici predefiniți, care se pot personaliza. De exemplu: Top vânzări pe produse și ospătari, Analiză vânzări în funcție de discounturi acordate.

Ce face ASiS HoReCa pentru tine?

Configurator Module

Contabilitate generală

Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.

Acces NFC

Brățările NFC pot funcționa cu soluția Horeca și au rolul de a înlocui plata cu numerar sau card în incinta.

Rezervări hoteliere

Gestionează toate activitățile specifice spațiilor de cazare, indiferent de capacitatea și numărul camerelor oferite.

Management restaurant

Gestionează comenzile clienților și fluxurile din bucătărie în cadrul unităților HoReCa.

Punct de Vânzare

Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.

Tablou de Bord

Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.

Comenzi de aprovizionare

Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.

Imobilizări

Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.

Personal – Salarizare

Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.

Financiar-terti

Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.

Ce spun clienții

Fiind vorba de o soluție recent dezvoltată, echipa Alfa Software a fost permanent alături de noi atât în faza de implementare a softului cât și ulterior, la începutul exploatării lui. Au fost deschiși solicitărilor noastre și au reușit să ne ofere exact ce ne doream. Colaborarea cu echipa ASiS stă sub semnul profesionalismului, sunt prompți și eficienți în a ajuta clienții și a le rezolva sesizările. 

Hotel Meseș

DEMO

Pin It on Pinterest