Soluția ASiS ERP gestionează toate procesele de vânzare ale companiilor de retail, indiferent de canalul de vânzare utilizat de aceștia: magazinul fizic, magazinul virtual, platforma B2B, site-uri externe de comerț electronic, etc.
ASiS ERP, soluția personalizată pentru companiile de retail se concentrează pe următoarele aspecte importante:
ASiS ERP beneficiază de o aplicație pentru vânzarea cu casă de marcat, care înlesnește lucrul cu interfețele de tip touchscreen pentru vânzare, cu codurile de bare și permite consultarea stocului în timp real la magazin sau în alte locații ale companiei. Se emit bonuri fiscale și facturi.
Modulul de ecommerce al soluției ASiS ERP e integrat în timp real cu celelalte aplicații ale sistemului. Acest lucru permite actualizarea stocului pe site-ul de comerț electronic pe măsura rezervărilor, intrărilor și ieșirilor din depozit și utilizarea politicilor de prețuri (unitare sau exclusiv pentru online) setate în ERP .
Facilitează relația client-furnizor (persoane juridice). Platforma oferă posibilitatea clienților să realizeze comenzi de livrare către furnizor printr-o interfață prietenoasă de tip web-based, dedicată. Comenzile de la clienți se gestionează ulterior pe stări (operat, livrat, facturat) din ERP.
Asistenții de vânzări însoțesc clienții în showroom și, pe măsură ce aceștia aleg produsele pe care le doresc, ei înregistrează comanda pe loc, de pe telefon, prin scanarea codurilor de bare ale produselor, rezervând stocul din depozit.
ASiS WMS (Warehouse Management System) realizează controlul intrărilor, ieșirilor și a inventarierii în depozit, cu precădere utilizând dispozitive mobile (dotate cu Android sau IOS) pe care rulează aplicația ASiSmobile (conectată în timp real la baza de date unică ASiS).
Se realizează prin intermediul rapoartelor existente, pe care poți să le personalizezi. Fiecare aplicație beneficiază de rapoarte dedicate: de exemplu, Raport de stocuri pe gestiuni și locații pentru WMS, Top vânzări pe produse și agenți pentru retail, Analiză vânzări funcție de discounturi acordate și campanii de marketing, Marja comercială pe locații etc.
Realizează preluarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de livrare, atât de la clienți, cât și de la depozite sau puncte de lucru proprii.
Gestionează informațiile referitoare la performanțele angajaților (competențe, obiective) și la dezvoltarea lor profesională.
Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.
EDI sau Electronic Data Interchange facilitează comunicarea între afaceri, cu precădere atunci când printre clienți se află lanțuri mari de supermarketuri.
Este utilizat de consultantii de vanzare în cadrul locațiilor de tip showroom pentru a prelua comenzile clienților.
Marchează prezența firmelor de retail în spațiul virtual printr-un magazin online.
Este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail.
Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.
Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.
Realizează urmărirea tuturor tipurilor de contracte cu terții, respectiv de furnizori, beneficiari, leasing, rate, închirieri.
Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.
Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.
Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.
Soluția ASiS ERP a impresionat prin scalabilitate și ne-a făcut să realizăm că putem fi cu un pas înaintea concurenței având informații valide din sistem, la secundă. Câteva dintre beneficiile obținute prin implementarea sistemului ERP ASiS sunt: urmărirea detaliată a stocurilor, coordonarea centralizată a politicilor de prețuri și discount, monitorizarea atentă a procesului de vânzare, operarea rapidă a datelor la punctele de lucru, scăderea timpului dedicat centralizării documentelor, etc. Cu ajutorul ASiS ERP reușim să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevarăt precum dezvoltarea rețelei de magazine.