Software ERP distribuție - Soluții inovatoare și performante│Alfa Software

Soluție ASiS pentru distribuție

Soluţie ASiS ERP pentru distribuție

Soluția ASiS ERP asigură cu succes managementul tuturor activitățiilor în cadrul firmelor de distribuție. Ea îți aduce toate informațiile necesare într-o bază de date unică, în timp real (nu e nevoie de sincronizare). ASiS este o soluție web-based, online, ceea ce înseamnă că agenții de vânzări ai unei companii de distribuție pot introduce sau au acces la informații din sistem, de oriunde (inclusiv de pe traseu). Cum? Prin intermediul aplicației pentru smartphone-uri – ASiSmobile, care se conectează securizat la baza de date ASiS.

ASiS ERP, soluția personalizată pentru companiile de distribuție, prin aplicațiile sale, se concentrează pe următoarele aspecte importante:


Dezvoltăm. Implementăm. Personalizăm

  • Controlul operațiunilor efectuate pe teren de agenții de vânzări


    Aceasta presupune automatizarea procesului de preluare a comenzilor. Comenzile se văd instantaneu la sediu, de unde vor fi preluate pentru analiză și decizie ( aprobate, pregătite/coletizate, etc.).

  • Asigurarea predictibilității încasărilor și a controlului financiar


    Încasarea se poate face pe loc de către agenți, iar informațiile sunt disponibile instantaneu. Există posibilitatea de a acorda și factură. Se pot acorda limite de credit pentru anumiți clienți.

  • Implementarea unei strategii unitare de prețuri și discounturi


    Agenții vizualizează în aplicația ASiSmobile prețurile preferențiale, discounturile pe care le primesc clienții și promoțiile existente, cu aplicarea automată a lor în momentul în îndeplinirii criteriilor setate în ERP.

  • Setarea targetelor comerciale pentru agenți


    Acordarea de bonusuri funcție de realizări (informația privind vânzările există pe agent/utilizator) se realizează automat prin aplicația de Salarizare.

  • Urmărirea prezenței la raft


    Reprezentanții de marketing efectuează vizite la clienți și înregistrează prin aplicația ASiSmobile informații privind expunerea produselor, vânzările, promoții etc.; se personalizează la cerere.

  • Implementarea înștiințărilor de marketing prin SMS/email


    Înștiințările privind promoțiile se trimit direct din ERP către clienți. Există posibilități de personalizare a promoțiilor pe segmente de public (categorii) în funcție de vârstă, sex, istoric comenzi etc.

  • Optimizarea stocurilor în funcție de vânzări


    În baza comenzilor de livrare din starea Acceptat, a stocului disponibil, a comenzilor de aprovizionare în curs sau a altor parametri specifici activității tale, ASiS calculează un stoc minim și, dacă e cazul, poate genera un Necesar de aprovizionare.

  • Evaluarea performanței vânzărilor


    Se face pe agenți/promoții/clienți (Business Intelligence) prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici predefiniți și a altor rapoarte, pe care îi poți personaliza. De exemplu: Top vânzări pe produse și agenți, Analiză vânzări funcție de discounturi acordate și campanii de marketing, Marja comercială pe agenți etc.

Ce face ASiS Distribuție/SFA pentru tine?

Configurator Module

Comenzi de livrare

Realizează preluarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de livrare, atât de la clienți, cât și de la depozite sau puncte de lucru proprii.

Contabilitate generală

Permite realizarea exercițiului contabil conform structurii unitare de raportare: cont contabil, domeniu, sursa de finantare, dacă e cazul.

Interfațare EDI

EDI sau Electronic Data Interchange facilitează comunicarea între afaceri, cu precădere atunci când printre clienți se află lanțuri mari de supermarketuri.

Agent vânzări/SFA

Sprijină procesul de automatizare a forței de vânzare (SFA), oferind agenților de vânzare informații în timp real asupra clienților pe care îi vizitează.

Merchandising

Sprijină monitorizarea prezenței la raft a produselor companiei.

B2B

Urmărește dezvoltarea relațiilor de afaceri între furnizori și clienți, oferindu-le posibilitatea clienților de a realiza comenzi de livrare printr-o interfață de tip web-based.

Tablou de Bord

Transformă datele existente în sistem în informaţii prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici.

Parc auto si utilaje

Permite urmărirea tuturor parametrilor şi activitaţilor maşinilor, fie că vorbim de parcul auto sau de utilajele de producție ale unei companii.

Comenzi de aprovizionare

Realizează generarea și/sau editarea, precum și urmărirea comenzilor de aprovizionare.

Contracte clienti/furnizori

Realizează urmărirea tuturor tipurilor de contracte cu terții, respectiv de furnizori, beneficiari, leasing, rate, închirieri.

Imobilizări

Gestionează datele privind imobilizările corporale şi necorporale şi automatizează calculul de amortizare.

Personal – Salarizare

Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial, cu respectarea legislației în vigoare.

Financiar-terti

Gestionează toate operațiunile în relație cu terții, încasările/ plăţile efectuate, astfel încât să fie evidenţiat întreg fluxul monetar al companiei.

Ce spun clienții

Solutie distributie ERP

De 10 ani de când utilizăm soluția ASiS, am reușit de fiecare dată să ne adaptăm pieței, consumatorilor și să ne concentrăm pe dezvoltarea rețelei de distribuție. ASiS ne-a sprijinit cu tehnologie și automatizări mutând focusul nostru asupra core-businessului.

Quantumpharm

DEMO

Pin It on Pinterest