Contracte clienți

Obține transparență și gestionează mai ușor contractele cu clienții

Urmărește, actualizează și gestionează contractele și toate detaliile cu clienții pentru o eficiență crescută.

Asigură actualitatea contractelor

Actualizează contractele cu clienții pe articole cu prețuri, discount-uri și multe altele.

Obține o vizibilitate completă

Urmărește cantitățile contractate împreună cu termenele de livrare pentru o previziune completă.

Automatizează generarea declarațiilor

Generează automat declarațiile prevăzute de lege cu rapoarte și machete de verificare.

Crește agilitatea companiei

Gestionează toate activitățile cu date concrete, în timp real pentru a răspunde provocărilor în orice moment.

Obține o imagine clară a tuturor contractelor și îmbunătățește relația cu clienții

  • Îmbunătățește procesul de livrare în funcție de termenii contractuali;
  • Îmbunătățește relația cu clienții prin transparența totală a contractelor și a tuturor modificărilor și adăugirile;
  • Crește precizia între conținutul comenzilor și conținutul livrărilor către clienți.
Personalizează câmpurile contractelor
În funcție de specificul activității se pot configura câmpuri și proprietăți noi pentru contracte.
Gestionează toate detaliile contractelor
Urmărește cu ușurință fiecare detaliu al contractelor și atașează documente (Word, Excel, JPG etc.).
Urmărește gradul de realizare al articolelor contractate
Generează rapoarte care evidențiază gradul de realizare al articolelor contractate în raport cu comenzile emise - cu toate domentele aferențe și chiar gradul de încasare al acestora.
Ușurează gestionarea abonamentelor
Dacă oferi abonamente clienților poți emite facturi automate către aceștia lunar, trimestrial sau anual în funcție de termenii contractelor.

Crește, eficientizează, inovează cu ASIS ERP

Lasă-ne datele tale și împreună începem să analizăm nevoile companiei tale.