Ortoprofil
Gestionarea întregii activități de producție unicat cât și a fluxului de documente necesar decontărilor cu Casa de Asigurări de Sănătate
Descriere introductivă
Ortoprofil folosește ASIS ERP pentru a susține managementul producției de dispozitive medicale de tip unicat și pentru a eficientiza traseul decontărilor cerute de pacienți Casei de Asigurări de Sănătate.
Fondată în 1994, compania OrtoProfil cu sediul central în Târgu Mureș ocupă poziţia de top în rândul firmelor producătoare şi distribuitoare de dispozitive medicale din România. Gama de produse ale companiei OrtoProfil numără peste 500 de articole, unele confecționate după măsură individuală în atelierele de producție proprii din Tîrgu Mureș, Cluj Napoca și Oradea, altele importate de la firme de prestigiu din Europa și America.
Provocare
Pentru a gestiona o activitate atât de complexă (producție după măsuri individuale, distribuție și vânzare prin punctele de lucru din țară, gestionarea decontărilor cu pacienții și cu Casele de Asigurări de Sănătate) înca din 2004, în cadrul companiei s-a simițit nevoia unei soluții centralizate și integrate.
Ortoprofil are 42 de filiale în țară prin intermediul cărora facilitează accesul pacienților la informații medicale, consultații de specialitate și asistență privind modalitățile de finanțare pentru dispozitivele medicale necesare. Toate aceste procese se doreau a fi automatizate pentru a crește viteza de răspuns către pacienți și pentru a-i ajuta să intre mai repede în posesia dispozitivelor medicale speciale, comandate.
Soluția noastră
Pentru a răspunde provocărilor și obiectivelor Ortoprofil am implementat următoarele soluții:
Automatizarea și eficientizarea fluxului informațional privind decontarea cu CAS
A fost dezvoltat un modul specific de Deservire Pacienți, care este înbunătătit în permanență ca să răspundă cerințelor legislative din domeniu. Această aplicație personalizată gestionează fișa pacientului, datele personale, diagnosticul, dispozitivele necesare și decontarea cu Casa de Asigurări de Sănătate.
Compania OrtoProfil este evaluată de Casele Județene de Asigurări de Sănătăte și încheie contracte de furnizare a dispozitivelor medicale cu acestea, aspect care permite clienților săi să beneficieze de subvenție la achiziționarea acestor produse.
ASiS ERP realizează inclusiv verificarea automată în SIUI a calității de asigurat a pacienților prin validarea cardului de sănătate.
Gestionarea vânzărilor în cadrul celor 42 de puncte de lucru din țară
În toate cele 42 de puncte de lucru să funcționeze aplicația de vânzare cu casa de marcat, datele operate fiind accesibile în timp real departamentului contabil din Tîrgu-Mureș.
Optimizarea producției unicat
Producția este optimizată constant prin intermediul datelor primite în timp real, atât din teritoriu, cât și din depozitul de materiale.
În funcție de urgența pacienților, ei sunt planificați pentru măsurători (chiar și de mai multe ori, în diferite faze ale producției) și o dată ce procesul de analiză și măsurare fină s-a încheiat, dispozitivele medicale sun date în lucru. Există un stoc optim care permite desfășurarea fără întreruperi a activității de producție și notificări în ASiS ERP care anunță necesitatea de a comanda materii prime și materiale de la furnizori când se ajunge la o limită minimă a stocului.