Descriere introductivă
ASiS ERP este folosit în cadrul grupului Arobs pentru a monitoriza costurile pe care le implică proiectele de dezvoltare software, dar și aspecte legate de contabilitate, salarizare, mijloace fixe, centralizarea lor într-o singură bază de date însemnând informații și raportări exacte și în timp real pentru manageri.
AROBS este cea mai mare companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București, și a a atras atenția investitorilor de pe piața AERO, fiind cea mai tranzacționată acțiune.
În cei peste 20 de ani de existență, Arobs Transilvania s-a concentrat atât pe oferirea de servicii de tip outsourcing, cât și pe soluții proprii pentru GPS și SFA.
Provocare
Pentru divizia de Servicii software, se dorea automatizarea proceselor de lucru, cu accent pe urmărirea costurilor și, ulterior, corelarea lor cu veniturile generate.
Pentru divizia de Produse interne, provocarea a constituit-o generarea automată a miilor de facturi de servicii în conformitate cu contractele încheiate.
Soluția noastră
Pentru a răspunde obiectivelor Arobs am implementat următoarele soluții:
Urmărirea în timp real costurilor pe proiecte și activități
Costurile diviziei de Servicii Software sunt structurate arborescent la nivel de persoană, proiect, departament, divizie și se utilizează chei specifice de repartizare a regiei generale pe fiecare nivel. În cadrul sistemului integrat ASiS, calculația de costuri se realizează automat în baza setărilor făcute la implementare, iar preluarea datelor în aplicația de Postcalcul are loc direct din documentele primare. Faptul că AROBS generează lunar și automat pe baza contractelor de servicii software externe facturi proforme, face să existe în orice moment o situație comparativă a costurilor la orice nivel, raportate la veniturile potențiale/realizate.
Facturare automată
În cadrul diviziei Produse interne, sunt generate automat câteva sute de facturi reprezentând servicii și chiria aparatelor (de navigație, car radio sau tablete), conform contractelor existente. Facturile sunt în format PDF și se trimit automat beneficiarilor pe email. O dată cu acest proces de facturare, ținând cont de durata contractului, ASiS realizează automat și amortizarea lunară a obiectelor de inventar (a aparatelor). În cadrul acestei divizii, s-au configurat modalități de filtrare/grupare a datelor și extragere a rapoartelor după diverse criterii de interes precum: tipul echipamentelor vândute, brandul lor, canalul de vânzare (hipermarket, agenți de vânzare, retail, online, etc.).
Decizii la un click distanță
Managementul Arobs beneficiază de informații vitale despre companie, accesul la rapoarte și indicatori fiind facilitat inclusiv de pe telefonul mobil, în timp real.
Indicatorii economici sunt personalizați și interactivi, rapoartele au posibilități multiple de filtrare, până la ultimul nivel.