Collini Com (Banat Bun)
Creștere sustenabilă a vânzărilor
Descriere introductivă
Producătorul și distribuitorul național Collini Com SRL, deținător al brandului de mezeluri Banat Bun, a implementat sistemul ASiS ERP pentru gestionarea operațiunilor de retail din cadrul magazinelor proprii.
Collini Com are peste 100 de magazine dedicate în toată țara, cu preponderență în zona de Vest a țării. Brandul de mezeluri Banat Bun este unul extrem de cunoscut, axându-se pe păstrarea tradiției în fabricarea preparatelor din carne.
Provocare
Collini Com căuta o soluție integrată pentru a avea informații în timp real despre vânzări și stocuri la nivel de magazin, dar și cumulat, la nivel de rețea. Decizia de a implementa ASiS ERP s-a datorat tehnologiei revoluționare care oferă acces la informații corecte și actualizate în cel mai scurt timp posibil și permite controlul eficient din partea conducerii companiei asupra tuturor aspectelor legate de funcționarea punctelor de vânzare.
Soluția noastră
Pentru a răspunde provocărilor și obiectivelor Collini Com am implementat următoarele soluții:
Eficientizarea procesului de vânzare
În cadrul implementării ASiS ERP la magazinele Banat Bun, s-a optat pe integrarea funcționalităților de natură operațională. De exemplu, cântarele existente în fiecare locație au fost legate de soluția informatică ASiS și transmit automat date, la fiecare vânzare.
S-au stabilit de la sediul companiei listele de prețuri, promoțiile și discounturile acordate la nivel de magazin, avându-se în vedere produsele cele mai vândute, vadul comercial și clienții de top. Clienții de top ai companiei beneficiază de aceleași discounturi oriunde în rețeaua Banat Bun.
Soluția ASiS ERP permite încasarea contravalorii mărfurilor cu carduri de debit sau credit, tichete de masă, tichete cadou și puncte de fidelitate. Fiind vorba de o soluție integrată, există în orice moment, o situație reală a încasărilor ceea ce favorizează stabilirea și urmărirea cashflow-ului companiei.
Optimizarea aprovizionării cu produse perisabile
Existau dificultăți în ceea ce privește procesul de aprovizionare a magazinelor cu produsele cerute (pe sortimente), cantitățile comandate, etc. În prezent, o dată cu implementarea sistemului integrat ASiS sunt generate automat comenzi de aprovizionare a magazinelor, lansate către sediul central și ordine de transfer de mărfuri între magazine. ASiS transpune toate comenzile de aprovizionare în centralizatoare de aprovizionare, accesibile din sistem, făcând facilă pregătirea și livrarea mărfii către magazine.