Dynamic Tools gestionează 140.000 de produse cu soluția ASiS ERP

Una dintre principalele companii din domeniul distribuției de echipamente, utilaje agricole și scule electrice, Dynamic Tools a implementat aplicațiile ASiS de retail în cadrul celor 6 magazine proprii pentru a-și spori controlul asupra proceselor de vânzare și post-vânzare. Dynamic Tools comercializează 140.000 de articole în cadrul magazinelor sale și oferă service specializat pentru produsele aflate în garanție și post-garanție.

Renumele Dynamic Tools, construit în peste 10 ani de activitate, se referă în principal la calitatea oferită de branduri precum Stihl, Viking, Makita, Bosch, Karcher, John Deere, DeWalt, BCS, Honda, Metabo sau Hitachi. Acestea au adus în 2014 companiei o cifră de afaceri de peste 2 miloane de EUR.

Implementarea soluției de retail de la Alfa Software prin distribuitorul nostru Economic Data System a avut în vedere gestionarea eficientă a stocurilor din depozite și magazine și evidența comenzilor de la clienți, indiferent de modalitatea în care ele sunt plasate: clasic (în magazine) sau prin portalul online http://big.store.ro/. De asemenea, s-a urmărit și implementarea unor politici integrate de fidelizare a clienților, precum și asigurarea unor timpi eficienți de servisare pentru produsele aflate în garanție.

În cadrul implementării ASiS, majoritatea setărilor privind drepturile de acces (introducere, modificare, vizualizare articole, stocuri sau prețuri de intrare și cu amănuntul) s-au realizat pe serverul central din Bistrița-Năsăud. Către magazine a avut loc doar expunerea ulterioară a datelor și legătura cu casele de marcat.

Introducerea și actualizarea articolelor în Nomenclator se realizează de la sediul central pentru ca toate magazinele și inclusiv portalul online de vânzări să beneficieze de un catalog unitar de mărfuri, care să asigure informații corecte și în timp real despre stocurile existente la un moment dat și prețurile de vânzare practicate. Fluxul din magazine este în mare parte automatizat, datele despre produse și clienți fiind aduse automat de pe server. Prin automatizarea procesului de vânzare, s-a obținut o viteză mai mare în operare, s-a redus considerabil riscul de eroare din partea angajaților și a fost eliminată posibilitatea de a crește artificial nomenclatorul cu produse prin utilizarea unor codificări multiple pentru același produs.

Momentul implementării sistemului ASiS ERP la Dynamic Tools a fost fructificat inclusiv pentru a regândi politica de prețuri aplicată în cadrul companiei. Pe lângă prețul standard de vânzare, ASiS ERP înregistrează și prețuri preferențiale în funcție de cantitățile comandate sau de client și oferă discounturi pentru anumite produse din portofoliu, poate opera reduceri de preț în anumite intervale de timp.

De asemenea, s-a realizat o legătură între ASiS ERP și portalul de vânzări online al companiei. Prin intermediul ei, sunt actualizate în timp real pe site-ul de e-commerce stocurile de mărfuri și prețurile, în funcție de înregistrările din baza de date ASiS (prețuri standard, promoții, etc). Portalul de ecommerce are în cazul Dynamic Tools un dublu rol: acela de a gestiona comenzile clienților sosite online și de a facilita relația cu distribuitorii companiei, care prin logare, pot comanda produse la prețurile preferențiale din baza de date ASiS. Orice comandă de livrare dispune de mecanismele de verificare a existentei stocului de produse comandate – în magazin, dar și în alte locații Dynamic Tools, inclusiv la depozitul central. Dacă produsele comandate nu se găsesc pe stoc, se poate lansa o comandă de aprovizionare către sediu, care va fi ulterior adresată furnizorilor. În funcție de locația lor, clienților li se alocă cel mai scurt timp posibil de livrare.

Implementarea soluției de magazine de la Alfa Software va ajuta compania să obțină mai multe informații privind clienții săi care să poată fi valorificate în timp și să ofere un avantaj competitiv companiei.

Vânzare scule electrice, utilaje, accesorii și piese de schimb

Industrie

Retail, Servicii

Cifră de afaceri

2.5 milioane EUR

Număr de angajați

26

Transmite mai departe
„Când te apuci să implementezi un ERP, ai niște idei clare. Dar pe masură ce implementezi, începi să-ți schimbi ideile sau să-ți vină altele noi. Pentru asta ai nevoie de un parteneriat corect cu o firmă care e capabilă să asculte, să înțeleagă și să-ți ofere soluțiile pentru implementarea ideilor apărute. Am lucrat cu diferite firme de programare, dar relația cu cei de la Econiomic Data System a fost una care a produs cele mai multe și mai semnificative schimbări în bine. După ce am început colaborarea cu băieții de la EDS am reușit să ne apropiem de ceea ce ne-am propus într-un timp relativ scurt, ceea ce reprezintă un mare avantaj.”

Bogdan Petrutiu, Managing Partener Dynamic Tools.

Transmite mai departe

Crește, eficientizează, inovează cu ASIS ERP

Lasă-ne datele tale și împreună începem să analizăm nevoile companiei tale.

Solicită o prezentare

Trimite datele tale de contact, echipa noastră te va contacta.