Agri-business: Interviurile Alfa Software – Andrei Pop despre implementarea Agrotex Carei

Află mai multe despre implementarea proiectului de agri-business Agrotex Carei

Andrei Pop, Delivery Manager Alfa Software

Agri-business: Implementare Agrotex Carei

Andrei Pop este consultant de implementare în echipa Alfa Software de peste 10 ani. El este și șeful de proiect pentru implementarea soluției ASiS pentru agri-business la compania Agrotex Carei.

A avut bunăvoința să ne răspundă la câteva întrebări legate de acest proiect recent finalizat.

Care au fost provocările pe care le-ai identificat la Agrotex Carei la inceputul acestui proiect de agri-business?

Agrotex Carei este clientul companiei Alfa Software de peste 10 ani. Chiar dacă de-a lungul timpului, întrega echipă ASiS s-a străduit să îmbunătățească aplicațiile existente, la un moment dat e nevoie de o reimplementare, de o schimbare a modului de lucru care să corespundă cerințelor actuale ale pieței. De aceea, pentru noi, provocarea a constituit-o trecerea la un nou mod de lucru fără a perturba prea mult activitatea curentă din cadrul Agrotex. Am găsit însă susținere din partea echipei Agrotex pentru a trece pe tehnologia Ria3 și am colaborat având în minte un scop comun: că această implementare e o etapă necesară pentru dezvoltarea viitoare a companiei.

Cum a decurs implementarea acestui proiect?

Datorită COVID19 și nu numai, am organizat lucrul de la distanță și am constatat o eficiență chiar mai ridicată decât prin deplasări fizice. Totuși, au fost momente când proiectul de implementare realizat împreună cu beneficiarul s-a dovedit a fi limitat și nu respecta realitatea din teren. Acest lucru ne-a determinat să mergem la fața locului și să reconfigurăm soluția pentru a oferi cea mai bună variantă. Am găsit mereu susținere din partea echipei Agrotex și înțelegere atunci când am decalat termenele de livrare în favoarea unor soluții mai bune .

 

Care au fost beneficiile imediate pentru Agrotex si care preconizezi că vor fi beneficiile pe termen lung după implementarea soluției de agri-business ASiS ERP?

Sistem ERP pentru agri-business

Beneficiul care s-a simțit imediat a fost accesul  în timp real la informații despre procesul de achiziție de cereale, dar nu numai. Având informații la minut, poți să iei decizii pe loc care să te ajute să îți atingi obiectivele planificate.

Ca și beneficiu pe termen lung, mi se pare că adoptarea celor mai noi tehnologii ERP va oferi deschidere spre o mai mare dezvoltare a companiei Agrotex. De obicei, faptul că folosești un sistem ERP care te degrevează de activitățile repetitive și cu monitorizare constantă se vede în creșterea cifrei de afaceri în anul următor implementării. După o astfel de implementare, de obicei, managementul companiei are mai mult timp să privească spre viitor și să caute noi oportunități.

Transmite mai departe

Articole similare

ASiS ERP E-factura 2024
E-factura devine obligatorie pentru firmele din România, inclusiv în relația B2B, începând cu 1 ianuarie 2024
Descoperă E-factura: definiție, cadru legal și funcționare E-factura este un sistem electronic inovator...
Citește mai mult →
ASiS TMS - solutie software pentru transporturi rutiere de marfuri | ASiS ERP
ASiS TMS: 5 motive pentru care compania ta are nevoie de o TMS
Ce este un sistem TMS? O soluție de management al transporturilor (TMS) este un pas important spre digitalizare...
Citește mai mult →
Pehart Grup | Client ASiS ERP, productie hartie igienica
ERP Producție. Cum s-a integrat ASiS ERP în procesele companiei Pehart Grup?
Interviu cu Mihai Delean, manager IT Pehart Grup Colaborarea pe parte de digitalizare dintre compania...
Citește mai mult →

Crește, eficientizează, inovează cu ASIS ERP

Lasă-ne datele tale și împreună începem să analizăm nevoile companiei tale.