Multicom Group
Fidelizarea clienților
Descriere introductivă
Multicom Group, jucător important pe piața materialelor de construcții și a articolelor de bricolaj din România, a decis extinderea soluției informatice ASiS cu un modul specific de fidelizare care se adresează meșterilor și specialiștilor din domeniu.
ASiS ERP urmărește fluxul complet al magazinelor Multicom de la aprovizionarea optimă cu produse (având la bază Raportul ABC) și gestionarea lor, până la vânzarea efectivă, gestionarea retururilor și fidelizarea clienților.
Înființată în anul 1992, MULTICOM a pornit de la o afacere de familie, având la acea dată un depozit de materiale de construcții, ajungând în prezent să dețină trei depozite situate în Zalău, Șimleul Silvaniei și Jibou, ceea ce îl transformă în lider de piață în județul Sălaj în domeniul materialelor de construcții și bricolaj.
Provocare
Pentru a crește cota de piața, Multicom și-a dorit introducerea unui sistem de puncte de fidelitate și de bonusare a clienților fideli, a meșterilor și a specialiștilor din domeniul construcțiilor.
Soluția noastră
Pentru a răspunde obiectivelor Multicom am implementat următoarele soluții:
Standardizarea politicilor de prețuri la nivel de rețea
S-au implementat politici de prețuri și discounturi, configurate în cadrul ERP-ului ASiS.
Aceste politici țin cont de numeroase criterii care le declanșează în mod automat, precum: cantitățile achiziționate dintr-un anumit produs, limitele de credit acordate, cantitățile achiziționate de un client într-un interval de timp mai îndelungat, etc.
Carduri de fidelitate pentru meșteri
S-a introdus un sistem de puncte de fidelitate pentru specialiștii din construcții, iar convertibilitatea lor în bani e urmărită și gestionată cu ajutorul sistemului ERP ASiS.